Skravletråd Mars!

Haha, ja ok! Hadde en god skravleflyt i fjor vår og sommer, men så har jeg ligget på latsiden hele høsten og vinteren. På tide å børste støv av skravlefingrene nå i spril, har jeg skjønt. Spent på krava

Det ble jo ikke mer enn 1000 så ikke så ille, det krevende blir å finne på 25 tråder som ikke noen andre allerede har startet.

Mannen ser fotball. Det betyr skravøing på meg. Håper jeg kommer i land. Hadde ikke tenkt å stresse med innøeggene denne mnd, men når man bare har 100 innlegg igjen kan man jo ikke gi seg rett før målstreken likspm
Nei, nå må man holde ut når man er sååå nære:D

Når en person som ikke kan strikke bestemmer seg på impuls å strikke kjole til sin datter.
Personen skjønner heller ikke noe av strikkeoppskrifter så den skriver man på måfå selv.
Er ikke så veldig overraskende at størrelsen blir litt feil :P
Vi får se om jeg klarer det på andre forsøk, eller så blir det på tredje :P
Imponert over at du ordnet en strikkeoppskrift selv jeg ;)
Det skjønner jeg ikke noe av :p
Kjole blir det nok til slutt :)

Ja ok! Jaja, men å amme i søvn er jo helt greit da :) bedre enn å bære rundt.

Amme i søvn gjør jeg med god samvittighet. Lenge. Til de er så gamle at de slutter. Det gjør de nemlig. Sier erfaring med de to første i alle fall, så da gjør nok denne det også

Det ble jo ikke mer enn 1000 så ikke så ille, det krevende blir å finne på 25 tråder som ikke noen andre allerede har startet.
Enig med deg der altså. Kjedelig om det blir fullt av tråder bare fordi man må starte tråder også..

Ååja, hadde ikke fått med meg det jeg :P åh, kjære... 25 tråder??? Det kan bli moro, du.. ;)

Flink? Som ikke gidder bytte på senga hver dag? (minner meg på at den ikke er byttet på enda. Håper vi har rent laken, det har gått mange i det siste)
Flink som prøver å resonnere deg fram til en bra løsning;) flink som strikker bleiebukse;)

Får snakke ordentlig med henne i morgen, klarte ikke i dag. Sikker på at det syntes på hele meg
Det syns jeg du skal gjøre, skjønner du ikke klarte det i dag.
Men du, siden du har sovet så lite burde ikke du legge deg snart?

Back
Topp