Skravletråd Mars!

Åh, ja takk gud for bv! Min første var også akkurat sånn som du beskriver. Ikke nok med at han sov lite, men han var veldig nysgjerrig og aktiv, og jeg følte virkelig at alle andre hadde babyer som sov flere timer i strekk på natta fra dag 1 osv.... Nå vet jeg jo bedre :) Men det kan fortsatt føles litt sånn. Husker jeg tenkte oftenat "ååååh, dere vet ikke hvor heldige dere er". Når det er sagt, så må jeg også bare presisere at jeg aldri ville bytta bort de fantastiske og herlige barna mine ♡♡
Ikke sant. De er noen herlige og vanvittig slitsomme nydelige skapninger ♡ jenta mi har et herlig smil, er så lik pappaen at det er skummelt. Og har en nydelig latter.
Hun er slitsom. Men takk og lov for bv så vet jeg at jeg ikke er alene :p og jeg er uendelig glad for å ha henne ♡

Måtte dere gå inn for å avvenne, eller gikk det av seg selv? Spurte hs om hun trodde dette var noe som ville rette seg av seg selv, og da sa hun at hun trodde nok ikke det, og at det sikkert kom til å bli litt slriking når hun ble stor nok til å avvennes
Trodde det skulle bli skikkelig gale men gjorde faktisk ikke det. Men han fikk jo puppen så var nok ikke det verste alternativet. Men han kan sutre litt i sengen sin hvis han vil opp til oss og vi legger han i hans egen seng

Hadde egentlig tenkt å vise dere den kjolen jeg snakket om til frøkna i dag siden jeg trodde den ble ferdig i dag...
Den ble "ferdig", men var alt for stor.
Nå har jeg tatt opp ganske mye, lagt inn 1/3 av maskene og håper på det beste......
håper vi får se bilde når den er ferdig :)

Jeg klarte bare ikke å være glad på hennes vegne. Hun har hatt fått ny jobb på hjemstedet sitt å gleda Seg skikkelig
Nå gir du veldig blandete og motstridende signaler her.
Er det fordi du liker å ha henne som sjef og vil savne henne, eller fordi du ikke liker henne og derfor ikke klarer å glede deg på hennes veiene?

Hadde egentlig tenkt å vise dere den kjolen jeg snakket om til frøkna i dag siden jeg trodde den ble ferdig i dag...
Den ble "ferdig", men var alt for stor.
Nå har jeg tatt opp ganske mye, lagt inn 1/3 av maskene og håper på det beste......
Håper den blir bra nå:)
Vil gjerne se ferdig resultat :)

Så flink du er:)
Flink? Som ikke gidder bytte på senga hver dag? (minner meg på at den ikke er byttet på enda. Håper vi har rent laken, det har gått mange i det siste)

Håper den blir bra nå:)
Vil gjerne se ferdig resultat :)
Når en person som ikke kan strikke bestemmer seg på impuls å strikke kjole til sin datter.
Personen skjønner heller ikke noe av strikkeoppskrifter så den skriver man på måfå selv.
Er ikke så veldig overraskende at størrelsen blir litt feil :P
Vi får se om jeg klarer det på andre forsøk, eller så blir det på tredje :P

Jeg er i mål for leeenge siden. Trolig ila første uka i mars :p jeg skravler bare, og innleggene kommer :p
Haha, ja ok! Hadde en god skravleflyt i fjor vår og sommer, men så har jeg ligget på latsiden hele høsten og vinteren. På tide å børste støv av skravlefingrene nå i spril, har jeg skjønt. Spent på krava

Høres ut som en fornuftig plan:)
Ikke minst med tanke på det økonomiske:)

Det viste seg at vi hadde misforstått, det var slett ikke ønskelig å bli hentet så sent som i dag, ca 16, 15 er helt fint det "en halvtime etter maten" sa han, men ingen av oss vet helt når han spiser. Men "sånn som før" var greit. Det var på MORGENEN han ville ha mer tid. Ikke bli levert på skolen to minutter på halv ni. Først mente han morgensfo, sånn mens de er inne, men etter å ha snakket litt rundt at vi sover lenger og spiser frokost hjemme så landet vi ned på at kvart over åtte og et kvarter til å leke ute før skolen begynner egentlig var det han mest av alt ville, og om vi en dag VAR veldig tidlig oppe evt en liten stund inne på morgensfo

Så da ber jeg om 10-timers plass (fra 1.5) også kan i justere opp til 15 dersom det viser seg å være vanskelig å holde oss til 10, også justerer vi opp til full når permisjonen er over dersom han ikke er gammel nok til å kunne gå selv og derved ikke trenge mer enn 15 kanskje.

Trodde det skulle bli skikkelig gale men gjorde faktisk ikke det. Men han fikk jo puppen så var nok ikke det verste alternativet. Men han kan sutre litt i sengen sin hvis han vil opp til oss og vi legger han i hans egen seng
Ja ok! Jaja, men å amme i søvn er jo helt greit da :) bedre enn å bære rundt.

Back
Topp