Skravletråd Mars!

Det inntrykket jeg også fikk. Alle vennene mine som har barn sa at han helt sikkert ble en gutt som sov kjempebra og natten gjennom med en gang siden deres barn gjorde det. Tvert imot.
Vel gikk over til å amme til å sovne. Så hadde vi en liten periode før jul hvor han sovnet selv i egen seng. Så kom sykdomsperiode avløst av tenner som kom som gjorde at vi er der vi er i dag
Ja, ikke sant! Ingen i barselgruppa mi heller som driver å bysser å bærer sånn som jeg gjør.. eller som har babyer som driver å våkner ørten ganger om natta, sånn som mi. Så føler noen ganger at jeg er alene i hele verden, og ingen forstår hvor slitsomt det kan være :P selv om jeg vet at det ikke er sånn da ;)

Ok, ja det er jo klart at sånne ting virker inn det og. Men fy så vondt man får i kroppen av den bæringa.. jeg har utrolig svake muskler i hele kroppen også, så det hjelper jo lite :P

Mannen ser fotball. Det betyr skravøing på meg. Håper jeg kommer i land. Hadde ikke tenkt å stresse med innøeggene denne mnd, men når man bare har 100 innlegg igjen kan man jo ikke gi seg rett før målstreken likspm

Ja, ikke sant! Ingen i barselgruppa mi heller som driver å bysser å bærer sånn som jeg gjør.. eller som har babyer som driver å våkner ørten ganger om natta, sånn som mi. Så føler noen ganger at jeg er alene i hele verden, og ingen forstår hvor slitsomt det kan være :P selv om jeg vet at det ikke er sånn da ;)

Ok, ja det er jo klart at sånne ting virker inn det og. Men fy så vondt man får i kroppen av den bæringa.. jeg har utrolig svake muskler i hele kroppen også, så det hjelper jo lite :P

Må bare skyte inn her hvor enig jeg er :p Jeg har ei turbo jente. Som er vanskelig å få å sovne, holde i søvn og våkner konstant. Kolikk, prematur gulsott, keisersnitt. You name it. Svett av å skifte bleie for det tar 15 minutter :p flere i barselsgruppa måper litt når de ser hvor sprell hun er og hvor nyskjerrig og overalt hun skal være. Deres er liksom...sove babyer eller rolige sjeler. Helst begge deler :p

Så hadde det ikke vært på bv, hadde jeg trodd det var noe galt med meg eller ungen! Men heldigvis vet jeg at det er flere som har det som oss :p som bruker timesvis på søvnen blant annet :p

Mannen ser fotball. Det betyr skravøing på meg. Håper jeg kommer i land. Hadde ikke tenkt å stresse med innøeggene denne mnd, men når man bare har 100 innlegg igjen kan man jo ikke gi seg rett før målstreken likspm
Ååh. Det måå du klare ;) med tempo og her inne på tråden tror jeg du klarer det ikveld ;)

Må bare skyte inn her hvor enig jeg er :p Jeg har ei turbo jente. Som er vanskelig å få å sovne, holde i søvn og våkner konstant. Kolikk, prematur gulsott, keisersnitt. You name it. Svett av å skifte bleie for det tar 15 minutter :p flere i barselsgruppa måper litt når de ser hvor sprell hun er og hvor nyskjerrig og overalt hun skal være. Deres er liksom...sove babyer eller rolige sjeler. Helst begge deler :p

Så hadde det ikke vært på bv, hadde jeg trodd det var noe galt med meg eller ungen! Men heldigvis vet jeg at det er flere som har det som oss :p som bruker timesvis på søvnen blant annet :p
Åh, ja takk gud for bv! Min første var også akkurat sånn som du beskriver. Ikke nok med at han sov lite, men han var veldig nysgjerrig og aktiv, og jeg følte virkelig at alle andre hadde babyer som sov flere timer i strekk på natta fra dag 1 osv.... Nå vet jeg jo bedre :) Men det kan fortsatt føles litt sånn. Husker jeg tenkte oftenat "ååååh, dere vet ikke hvor heldige dere er". Når det er sagt, så må jeg også bare presisere at jeg aldri ville bytta bort de fantastiske og herlige barna mine ♡♡

Du er ihvertfall ikke alene for vi har også vært gjennom det. Nå sover han hele natten stort sett (unntak ved sykdom) og trenger ikke byssing. Så det går over selv om det føles håpløst nå (jeg følte det aldri skulle gi seg)

Hadde egentlig tenkt å vise dere den kjolen jeg snakket om til frøkna i dag siden jeg trodde den ble ferdig i dag...
Den ble "ferdig", men var alt for stor.
Nå har jeg tatt opp ganske mye, lagt inn 1/3 av maskene og håper på det beste......

Uff fikk beskjed i dag at sjefen skulle slutte. Også på slutten av dagen, når jeg har vært våken i 30 timer og er sliten. Begynte jo å gråte å var skikkelig utafor :( :P

Vi er nødt til at en av oss gjør det for å få kabalen til å gå opp, og ut fra våre jobber og personlighet er det best at den personen som står opp tidlig er meg
Hadde en periode før jeg traff samboer etter ungene hadde begynt på skolen at jeg også måtte stå opp på den tiden. Utrolig hva man klarer når man må, men fremdeles umenneskelig tidspunkt syns jeg :P

Du er ihvertfall ikke alene for vi har også vært gjennom det. Nå sover han hele natten stort sett (unntak ved sykdom) og trenger ikke byssing. Så det går over selv om det føles håpløst nå (jeg følte det aldri skulle gi seg)
Måtte dere gå inn for å avvenne, eller gikk det av seg selv? Spurte hs om hun trodde dette var noe som ville rette seg av seg selv, og da sa hun at hun trodde nok ikke det, og at det sikkert kom til å bli litt slriking når hun ble stor nok til å avvennes

Back
Topp