Jeg har troen på deg, superwomanDet kommer vel etter et par omganger med prøving og feiling![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har troen på deg, superwomanDet kommer vel etter et par omganger med prøving og feiling![]()
Veldig viktigHehe, ja det er viktig!![]()
Sant detJa ok! Jaja, men å amme i søvn er jo helt greit dabedre enn å bære rundt.
Å det er gøy. Liker livAbsolutt!!
Det var tidligLurer på om jeg snart skal legge meg
Det skal gå bra jaGjør nok det.
Er tross alt 2 hele kvelder igjen, så det bør gå helt fint![]()
Det er veldig deilig. Er heldignsånn sett. Når jeg må tidøig på jobb, starter ikke manne på jobb før kl 10. Og ombendt da, så er aldri så veldig stress på morgenen! Og nå er jeg jo i permisjon da.Deilig å kunne bruke litt ekstra tid hjemme på morgenen daog så lenge han ikke klager så er jo det helt topp
![]()
Det går nok om man prøver.Gjør nok det!! Herregud, er jo nesten 1 tråd om dagen! Må nok vri hodet mitt godt for å få til det der.
Har du fri i morgen?Orker ikke følge med her jeg når jeg jobber så myeprøve litt mer til helgen. Men skal se i morgen å da kan jo hende jeg orker
![]()
Akkurat lagt barna. No e det kosekveld med serierTitter innomblir tidlig kvelden, men mannen må ut å kjøpe yoghurt til meg. Eple har jeg. Sovnet før N idag så våknet at hun ropte på pappa
så sliten og så ødelagt i bekkenet. Klarte så vidt å gå hjem fra t-banen idag ...
Hva gjør dere i kveld?![]()
Forståelig... Ikke alltid jeg heller orkerOrker ikke følge med her jeg når jeg jobber så myeprøve litt mer til helgen. Men skal se i morgen å da kan jo hende jeg orker
![]()
Håper på litt fart i starten. Liker å komme godt i gangÅ det er gøy. Liker liv
Vi får hjelpe hverandre100 til
Jeg skal ha 200 til
Jeg burde jeg og. Men så var det å legge vekk tlf daLurer på om jeg snart skal legge meg
Ja håper på det jeg også.Håper på litt fart i starten. Liker å komme godt i gang![]()
Det må viVi får hjelpe hverandre
Haha, smart du er! Hadde noen jeg og, men har glemt de! Jada, skal prøve i hbert fall så får jeg se hvor langt jeg kommerDet går nok om man prøver.
Har allerede et par tråder i bakhodet jeg har utsatt å lage i tilfelle det ble trådkrav igjen..
Ta 200 til for å være sikkerDa har jeg 900 innlegg denne måneden, og 42.500 innlegg totalt.
Så da er det store spørsmålet, skal jeg bli stiller resten av måneden, eller har 100 til..