Skravletråd Mars!

Det viste seg at vi hadde misforstått, det var slett ikke ønskelig å bli hentet så sent som i dag, ca 16, 15 er helt fint det "en halvtime etter maten" sa han, men ingen av oss vet helt når han spiser. Men "sånn som før" var greit. Det var på MORGENEN han ville ha mer tid. Ikke bli levert på skolen to minutter på halv ni. Først mente han morgensfo, sånn mens de er inne, men etter å ha snakket litt rundt at vi sover lenger og spiser frokost hjemme så landet vi ned på at kvart over åtte og et kvarter til å leke ute før skolen begynner egentlig var det han mest av alt ville, og om vi en dag VAR veldig tidlig oppe evt en liten stund inne på morgensfo

Så da ber jeg om 10-timers plass (fra 1.5) også kan i justere opp til 15 dersom det viser seg å være vanskelig å holde oss til 10, også justerer vi opp til full når permisjonen er over dersom han ikke er gammel nok til å kunne gå selv og derved ikke trenge mer enn 15 kanskje.
Skjønner han vil ha litt mer tid før skolen starter:)
Min eldste ønsker også å leke litt før klokka ringer, han blir sur om han leveres rett på skolen:P

Titter innom :) blir tidlig kvelden, men mannen må ut å kjøpe yoghurt til meg. Eple har jeg. Sovnet før N idag så våknet at hun ropte på pappa :p så sliten og så ødelagt i bekkenet. Klarte så vidt å gå hjem fra t-banen idag ...

Hva gjør dere i kveld? :)

Enig med deg der altså. Kjedelig om det blir fullt av tråder bare fordi man må starte tråder også..
Neiiida, vi får bare være ekstra kreative da vetttuuu ;) Det kommer jo sikkert til å bli litt sånn hvis mange hiver seg på og vil være med ;) Blir gøy det!

Titter innom :) blir tidlig kvelden, men mannen må ut å kjøpe yoghurt til meg. Eple har jeg. Sovnet før N idag så våknet at hun ropte på pappa :p så sliten og så ødelagt i bekkenet. Klarte så vidt å gå hjem fra t-banen idag ...

Hva gjør dere i kveld? :)
Her er det sofa og TV:)
Må henge opp klær også;)

Haha, ja ok! Hadde en god skravleflyt i fjor vår og sommer, men så har jeg ligget på latsiden hele høsten og vinteren. På tide å børste støv av skravlefingrene nå i spril, har jeg skjønt. Spent på krava

Krava for april er kommet ut forresten ;)

Skjønner han vil ha litt mer tid før skolen starter:)
Min eldste ønsker også å leke litt før klokka ringer, han blir sur om han leveres rett på skolen:p

Ja, jeg ser den, jeg har bare ikke tenkt på det. Har bare fokusert på at det var greit å la dem sove lenger, de har fått skjermtid hjemme, og jeg lagt så lenge jeg kunne... mor må opp litt før, sp blir det så bra så.

Imponert over at du ordnet en strikkeoppskrift selv jeg ;)
Det skjønner jeg ikke noe av :p
Kjole blir det nok til slutt :)
Det var bare å legge opp de masken jeg tror jeg trengte, faktorisere antall masker, lage et mønster utfra en gjentagelse som går opp i antall masker som du ser ut fra faktoriseringen.
Fonne ut hvor mange masker du tror du skal legge inn i livet (det var her jeg tok for lite), og ny faktorisering på antall masker og mønster igjen.
Måle barnet og finne ut når du skal ta av til skuldrene

Back
Topp