Pause nå da regner jeg med, vi byttet akkurat kanalHehe, typisk det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pause nå da regner jeg med, vi byttet akkurat kanalHehe, typisk det!
Skjønner han vil ha litt mer tid før skolen starterDet viste seg at vi hadde misforstått, det var slett ikke ønskelig å bli hentet så sent som i dag, ca 16, 15 er helt fint det "en halvtime etter maten" sa han, men ingen av oss vet helt når han spiser. Men "sånn som før" var greit. Det var på MORGENEN han ville ha mer tid. Ikke bli levert på skolen to minutter på halv ni. Først mente han morgensfo, sånn mens de er inne, men etter å ha snakket litt rundt at vi sover lenger og spiser frokost hjemme så landet vi ned på at kvart over åtte og et kvarter til å leke ute før skolen begynner egentlig var det han mest av alt ville, og om vi en dag VAR veldig tidlig oppe evt en liten stund inne på morgensfo
Så da ber jeg om 10-timers plass (fra 1.5) også kan i justere opp til 15 dersom det viser seg å være vanskelig å holde oss til 10, også justerer vi opp til full når permisjonen er over dersom han ikke er gammel nok til å kunne gå selv og derved ikke trenge mer enn 15 kanskje.
Er da bare å hoppe over tråder man ikke likerJo da, jeg er det![]()
Får håpe på detSatse på en bedre 2.omgang da
Hopper over mange tråder jegEr da bare å hoppe over tråder man ikke liker
Det er jo en stor fare for detEnig med deg der altså. Kjedelig om det blir fullt av tråder bare fordi man må starte tråder også..
Neiiida, vi får bare være ekstra kreative da vetttuuuEnig med deg der altså. Kjedelig om det blir fullt av tråder bare fordi man må starte tråder også..
Det får du unna på 1-2-3Absolutt. Sjekka i stad og hadde 738. Så da er det nok ikke veldig lenge til jeg er i mål![]()
Jada, men nå må jeg ta pause og lage meg noe å spise snart.Det får du unna på 1-2-3![]()
Her er det sofa og TVTitter innomblir tidlig kvelden, men mannen må ut å kjøpe yoghurt til meg. Eple har jeg. Sovnet før N idag så våknet at hun ropte på pappa
så sliten og så ødelagt i bekkenet. Klarte så vidt å gå hjem fra t-banen idag ...
Hva gjør dere i kveld?![]()
Samme her, sultenJada, men nå må jeg ta pause og lage meg noe å spise snart.
Hehe, står fortst på her.. får se om mannen klarer å holde seg våken gjennom 2 omgang da. TvilerPause nå da regner jeg med, vi byttet akkurat kanal![]()
Da er det vel ikke noe probøem.Hopper over mange tråder jeg![]()
![]()
Gleder megDet skal dere nok få se.
Må bare reparere litt først....
DeiligHer er det sofa og TV
Må henge opp klær også![]()
Hva skal du lage?Jada, men nå må jeg ta pause og lage meg noe å spise snart.
Haha, ja ok! Hadde en god skravleflyt i fjor vår og sommer, men så har jeg ligget på latsiden hele høsten og vinteren. På tide å børste støv av skravlefingrene nå i spril, har jeg skjønt. Spent på krava
Skjønner han vil ha litt mer tid før skolen starter
Min eldste ønsker også å leke litt før klokka ringer, han blir sur om han leveres rett på skolen![]()
Det var bare å legge opp de masken jeg tror jeg trengte, faktorisere antall masker, lage et mønster utfra en gjentagelse som går opp i antall masker som du ser ut fra faktoriseringen.Imponert over at du ordnet en strikkeoppskrift selv jeg
Det skjønner jeg ikke noe av
Kjole blir det nok til slutt![]()