Nei nei men så hopper man bare over daOg en god del bryr seg ikkeSiden det dessuten er startet 15 andre tråder i mellomtiden synes det kanskje ikke heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nei men så hopper man bare over daOg en god del bryr seg ikkeSiden det dessuten er startet 15 andre tråder i mellomtiden synes det kanskje ikke heller.
Sovet dårlig her også og dagen startet brått også :/Sabla trøtt etter elendig natt
Samme herJa. Men det er da liv det også. Noen repetive tråder blir det, men tenker at engasjemang er engasjemang. Jeg kommer iallefall til å prøve å både starte og svare alle som starter![]()
Jeg har ikke spist så mye lam.og så har vi det i fryseren. Gubben elsker lam. Men vurderer wok.Har blitt veldig mye lam den siste tiden, så tror det ikke blir det
Mhm :/ håper vi får en bedre natt nå da!Sovet dårlig her også og dagen startet brått også :/
Uten mat og drikke, duger helten ikkeViktig med for i kroppen![]()
Så rett så rett du har kloke dameUten mat og drikke, duger helten ikke![]()
Og der tenker jeg du mistet de som ikke er tallnerder i det du skrev "faktorisere"![]()
Haha, jeg kan det ikke!Er ikke det et uttrykk man lærer på barneskolen
Mener gutten min i 3. klasse kan det
Hehe! Men så var det søvna da. Burde jo egentlig lagt meg. Er kanskje ikke så klok likevelSå rett så rett du har kloke dame![]()
Det håper jeg ogsåMhm :/ håper vi får en bedre natt nå da!
HahaDet må du gjøre. Jrg har flere men for noen gær nok de under kategorien meningsløse.
Akkurat spist kveldsmat jeg og. Høres ut som du koser degEr ganske sliten idag så blir nok mer skravling i morgenda er N i bhg igjen. Så nå skal jeg kose meg med yoghurt, eple og House på tv2 sumo
kos dere videre i kveld
sier da god natt og sov godt jeg
![]()
Det er tidlig :O håper mi ikke våkner før kl 06 i morgen.Jeg også, lite søvn den siste tiden og opp kl 5 i morgen
Dersom du faktoriserer et tall deler du det opp i de primtallene som skal ganges sammen for å få det tallet.Haha, jeg kan det ikke!![]()
Skjønner! Da har jeg lært noe nytt idag ogsåDersom du faktoriserer et tall deler du det opp i de primtallene som skal ganges sammen for å få det tallet.
Noen eksempler:
81=3*3*3*3
21=7*3
240=5*3*2*2*2*2
Har du for eksempel 240 masker, og et mønster som gjentar ser hver 6. maske vil det gå siden 6=3*2, og 3 og 2 er tall i faktoriseringen av 240
Tror ikke mine kommer til å våkne av seg selv så tidlig.Det er tidlig :O håper mi ikke våkner før kl 06 i morgen.
Næsj ingen tråder er teiteHahajeg hadde en, men så tenkte jeg "nei, det blir for teit"
så må finne på en ny
Kanskje ikke..Næsj ingen tråder er teite