Skravletråd

Ja nå får hun grøt til kvelds :) Hun syns det er ganske godt :D Synes det har gått bedre (bortsett fra i natt) for da har hun vært i koma nesten på kvelden så da har jeg kunnet legge henne i egen seng også har jeg amma henne første gangen i egen seng så da har hun ligget der til 3-4 tiden. En gang halv 5 :o Så håper det fortsetter sånn :P
Dere da?
Så bra! Må være veldig deilig for deg å kunne sove litt mer ☺️Vi har ikke begynt enda.. Bestemmer og ombestemmer meg hele tiden :P

Hei på dere:-) hvordan står det til?
Vi har hatt en relativt fin påske, men med en del sykdom på minste. Starter med ørebetennelse fredagen palmehelga, fikk antibiotika for det, og hatt oppkast og diaré fra skjærtorsdag:( legen mente det kom av antibiotikaen, så får håpe det gir seg snart. Godt hun har litt å gå på, for hun går ned i vekt.
Hei på deg! Åj, så rart! Her har det vært akkurat det samme. Starta fredag før palmehelga. Fikk antibiotika på søndag, og hatt diare og blitt kjempesår. Må dra ned å veie henne, for hun har spist dårlig. Men har tatt seg opp igjen nå noen dager etter hun var ferdig med kur!

Når er din ferdig med kuren?

Wow, så bra! Godt å høre solskinnshistorier om at det blir bedre med denne sovinga. Kanskje vi også skal begynne med grøt på kvelden, og prøve å legge henne i senga.. Men mi blir ikke 4 mnd før den 3.april da. Men når det gjelder fast føde og sånn, så skal man kanskje telle fra termindatoen og ikle fra fødselsdagen?
Tror de teller fra termindato hvis de er premature :)

Vi har hatt en relativt fin påske, men med en del sykdom på minste. Starter med ørebetennelse fredagen palmehelga, fikk antibiotika for det, og hatt oppkast og diaré fra skjærtorsdag:( legen mente det kom av antibiotikaen, så får håpe det gir seg snart. Godt hun har litt å gå på, for hun går ned i vekt.
Hei :D her er alt bra, trøtt som vanlig :) våkner fremdeles mange ganger hver natt :P

Stakkars lille :( god bedring :)

Hei på deg! Åj, så rart! Her har det vært akkurat det samme. Starta fredag før palmehelga. Fikk antibiotika på søndag, og hatt diare og blitt kjempesår. Må dra ned å veie henne, for hun har spist dårlig. Men har tatt seg opp igjen nå noen dager etter hun var ferdig med kur!

Så pussig! Det som er rart er at det starta etter endt kur. Så hun var ferdig med den forrige onsdag, og torsdag kveld kastet hun antakeligvis opp, og hver dag etter det utenom søndag. Legen mente det kunne vare 1-2 uker til:( får jo bare i henne litt melk, og ingen fast føde. Veide henne med klær nå, og da var det 200g ned fra fredag før palmesøndag.
Men på sår rompe: inityol! Hun her var knallrød på hele baken, og tross for fortsatt diaré er stumpen som før igjen:) smurte etter hver eneste bleie.
Utrolig kjedelig med sykdom:(

Hei hå, uff så mye sykdom da?! Stakar lita! Masse god bedring :)

Så pussig! Det som er rart er at det starta etter endt kur. Så hun var ferdig med den forrige onsdag, og torsdag kveld kastet hun antakeligvis opp, og hver dag etter det utenom søndag. Legen mente det kunne vare 1-2 uker til:( får jo bare i henne litt melk, og ingen fast føde. Veide henne med klær nå, og da var det 200g ned fra fredag før palmesøndag.
Men på sår rompe: inityol! Hun her var knallrød på hele baken, og tross for fortsatt diaré er stumpen som før igjen:) smurte etter hver eneste bleie.
Utrolig kjedelig med sykdom:(
Ja, var rask å kjøpe den da jeg merket hun begyte å få diare. Måtte jo bytte bleie hver gang hun slapp en fjert. Smurte og smurte, men hun ble sår likevel. Men ikke såå ille heldigvus. Hadde blitt mye verre om jeg ikke hadde smurt, tenker jeg..

Starta diareen og oppkast etter endt kur, mente du? Så rart da.. Min er fortsatt ekstra sutrete og skriker en del om kvelden fortsatt. Vet ikke om det har noen sammrnheng med at hun har vært syk da..

Så bra! Må være veldig deilig for deg å kunne sove litt mer ☺️Vi har ikke begynt enda.. Bestemmer og ombestemmer meg hele tiden :P
Ja veldig så jeg håper hun sover godt i natt :) hun har sovet utrolig lite på dagen i dag da :o
Hehe jeg slet også med å bestemme meg :P men siden hun sov så dårlig og straks er 5 mnd tenkte jeg det nok gikk bra. Og hun har ikke hatt noe vondt i magen i alle fall :)

Håper dere får en god natt :)

Uff masse god bedring til jenta di også :)

Tror de teller fra termindato hvis de er premature :)
Åja, var kanskje sånn det var ja! :D bare mente jeg leste et sted at når det gjelder fordøyelsen, så gjaldt det fra termindato... men mulig det kun gjaldt premature ja. Da var det isåfall veldig dårlig presisert :P

Tror det er fra fødsel? :) Ja men i natt var ikke så bra :P Men håper det bare var et unntak :) Synes det virker som hun sover dypere på kvelden etter hun begynte med grøt :) Men hun er straks 5 mnd så det kan jo også ha noe å si
Ok. Min er jo bare snart 4 mnd hun. Er veldig spent på dette med søvn og fast føde, men prøver å ikke ha forventninger om at hun skal sove bedre. Husker jeg hadde det med første, og ble veldig skuffet da han var like urolig også etter vi starta med grøten :)

Vi har begynt å gi små smaksposjoner med grøt - var meningen å ta det om kvelden, men han smatter voldsomt når han får det /eller når han vil ha. Så lar han styre litt (veldig lite av gangen da)

Kan ikke se så mye forskjell på søvn egentlig, men kan ikke klage ^^

Huff så slitsomt:( håper du får sove snart! Merkelig nok sover hun her bedre nå som hun er syk:o har sikkert lite energi. Tusen takk:)
Stakkars lille pia :/ bra hun er bedre ihvertfall :)
Ja, litt mer søvn hadde gjort seg ;) begynte å bli litt bedre en periode, men så ble det verre igjen.. Natt til i går amma jeg 7 ganger :O og iom at han sover i egen seng, så må jeg opp. Sitter på sengekanten å ammer sånn at jeg bare kan lirke han oppi igjen :P

Hei hå, uff så mye sykdom da?! Stakar lita! Masse god bedring :)
Ja det ble litt mye nå. Men legen sa det mest sannsynlig hang i sammen, så da tror jeg på det. Men håper hun blir bedre snart, misliker sterkt at hun spiser så lite:( får brekninger så fort jeg prøver med fast føde, og spiser maks halvparten i døgnet av hva hun pleier.
Tusen takk:)

Ja veldig så jeg håper hun sover godt i natt :) hun har sovet utrolig lite på dagen i dag da :o
Hehe jeg slet også med å bestemme meg :P men siden hun sov så dårlig og straks er 5 mnd tenkte jeg det nok gikk bra. Og hun har ikke hatt noe vondt i magen i alle fall :)

Håper dere får en god natt :)
Bra dere slapp mageknip :) satser på det her og :D
Min sov også lite i dag, så jeg har brukt 1 time på å legge overtrøtt baby :/

Åja, var kanskje sånn det var ja! :D bare mente jeg leste et sted at når det gjelder fordøyelsen, så gjaldt det fra termindato... men mulig det kun gjaldt premature ja. Da var det isåfall veldig dårlig presisert :P
Mulig det gjelder alle ja? Hmm.. Husker ikke hvor jeg leste det :P sikkert her inne et sted :D

Ja, var rask å kjøpe den da jeg merket hun begyte å få diare. Måtte jo bytte bleie hver gang hun slapp en fjert. Smurte og smurte, men hun ble sår likevel. Men ikke såå ille heldigvus. Hadde blitt mye verre om jeg ikke hadde smurt, tenker jeg..

Starta diareen og oppkast etter endt kur, mente du? Så rart da.. Min er fortsatt ekstra sutrete og skriker en del om kvelden fortsatt. Vet ikke om det har noen sammrnheng med at hun har vært syk da..
Ja hadde nok blitt verre uten ja. På et døgn gikk hun her fra å være illrød til nesten fin:)
Ja det starta etter endt kur:-/ men legen sa det gjerne kunne skje og at det godt kunne vare en stund. Fordi AB gjør at de får ubalanse i systemet. Hun er veldig lite grinete syns jeg, og det er vel det jeg har likt minst. På fredagen lå hun helt stille på gulvet med armene ut til siden lenge. Da ble jeg redd og tok henne til legevakta:o var heldigvis fin, men det er ikke gøy når de er slappe:(
Kan nok være en sammenheng om hun er urolig ja, sykdom og AB kan jo slå en helt ut:(

Ja hadde nok blitt verre uten ja. På et døgn gikk hun her fra å være illrød til nesten fin:)
Ja det starta etter endt kur:-/ men legen sa det gjerne kunne skje og at det godt kunne vare en stund. Fordi AB gjør at de får ubalanse i systemet. Hun er veldig lite grinete syns jeg, og det er vel det jeg har likt minst. På fredagen lå hun helt stille på gulvet med armene ut til siden lenge. Da ble jeg redd og tok henne til legevakta:o var heldigvis fin, men det er ikke gøy når de er slappe:(
Kan nok være en sammenheng om hun er urolig ja, sykdom og AB kan jo slå en helt ut:(
Åj, ja da hadde jeg kommet til å reagert også. Det hørtes ekkelt ut!
Krysser fingrene for bedring for dere snart da :)

Stakkars lille pia :/ bra hun er bedre ihvertfall :)
Ja, litt mer søvn hadde gjort seg ;) begynte å bli litt bedre en periode, men så ble det verre igjen.. Natt til i går amma jeg 7 ganger :O og iom at han sover i egen seng, så må jeg opp. Sitter på sengekanten å ammer sånn at jeg bare kan lirke han oppi igjen :P
Huff så slitsomt:o håper det retter seg. Prøvd med litt fast føde?
Her er det toåringen som våkner om natta. Mareritt tror jeg. Reiste på hytta, og han våkna ikke EN eneste gang. Kom hjem og han våkna to ganger. Men han sov iallfall lenger på morgenen. Sove får vi gjøre når vi blir gamle:P haha

Back
Topp