For ta det som en kompliment jaHehe, neida såklart ikke! Mente det som en spøkDa har du sikkert god smak ift farger og sammensetninger da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For ta det som en kompliment jaHehe, neida såklart ikke! Mente det som en spøkDa har du sikkert god smak ift farger og sammensetninger da
Det blir sikkert en gigasvær en :O rart det skal være sånn forskjell. Min har mellom 2 og 6 hver dag.. Og da er minst en av de en ordentlig stor enKan virkelig ikke klage - kom hjem litt for 4, da var det pupp, flaske og litt mer pupp
Ventet på bæsjebleie, har ikke sett noe siden lørdag :O
Tenker litt på sommeren i Frankrike og Italia - kan lett bli veldig varmt der når man er ute
Deler av tiden blir jo ute i skyggen, i plaskebasseng/basseng så da er det nok lurt. Men når man triller ute, blir det varmere enn lette sommerklær?
Huff :/ håper du kan ta en dupp etter at mannen din kommer hjemJa, litt i hvertfall. Men merker sikkert at mor er litt rarhyn sov bare 30 min dupp. Jeg sovnet like etter henne og skalv da jeg måtte hente henne ut
![]()
Bra det ble litt bedreMin eldste var virkelig ikke noe sovebarn da han var baby. Ble litt bedre etterhvert da, men..
Ho her er sånn midt imellom. Men er glad vi har stolt klokka og kan sove helt til kl 06-07, for å si det sånnOg når hun våkner, våkner storebror og og kommer inn til oss
![]()
Håper han bruker bagen en god stund tilHehe ja kanskjeHvordan er han på å sitte? Hun her vil sitte hele tiden, men greier det jo egentlig ikke
![]()
Med lillegutt bytta jeg til sportsdel sent, alle andre hadde bytta, bare ikke vimen han sov så godt oppi der.. Han var i alle fall 10-11 mnd før vi bytta! Storebror var 5,5 mnd tror jeg..
Lurer på å bytte til sportsdel i søskenvogna når det blir varmere for det er så upraktisk å måtte ha med bagen i tillegg.. men vi får seTror ikke den blir helt flat, men har ikke sjekka
![]()
Kjedelig for de som vil sove jaBra det ble litt bedredårlig gjort at to stk sovedyr skal få en som trenger lite søvn
![]()
Er hun tidlig oppe hver morgen? Min våkner stort sett mellom 7 og 7.30. Av og til en time lengre![]()
Hmm..nei.. Men tok blodprøve 15/12 eller noe, manglet folsyre (bvit). Jern var OK, men jeg har jo hatt enda en renselse etter den tid (omtrent, første mens var helt forferdelig, kom mengder, så kan godt hende jern er lav nå)Huff, det er så rart å gå rundt på sånne dager - håper virkelig du får en god natt snart og får tatt igjen litt!
Får oftere sånn reaksjon hvis jeg er lav på jern - har du snakket verdiene?
Jeg får bare farge hvis jeg blir litt rød først.. Men det er jo ikke noe særlig, så da må jeg enten være bleik eller jukseJoda solkrem blir det jo likevel, men trenger ikke smøre under drakta daHer blir også mannen kjempebrun og storebror har samme hud som han, mens lillegutt er som meg. Får se hvordan snuppa blir
![]()
Ja høres bra ut![]()
Nei, er ikke favorittaktiviteten kl 6.45 nei.. Vasking av baby, stellebord, trekk og pysjHehe uff, er ikke så glad i å bli vekket på den måten![]()
Ikke så verst det da, her var det mye i natt, men har hatt noen bedre netter nå egentlig så håper det bare var en glipp i systemet![]()
HeheHåper han bruker bagen en god stund tiler god plass oppi der
Har en stokke scoot som jeg tenker å bruke på turer der han ikke nødvendigvis skal sove. Men han er langt i fra å sitte selv endasvaier og sparker fra med beina
![]()
Jeg får bare farge hvis jeg blir litt rød først.. Men det er jo ikke noe særlig, så da må jeg enten være bleik eller jukse
Spennende å se når du har en av hver fra førhvem ligner hun mest på nå?
Nei, er ikke favorittaktiviteten kl 6.45 nei.. Vasking av baby, stellebord, trekk og pysj
Det er helt sikkert bare en glipp
Hvordan har det gått med soving i egen seng i påska?
Og har dere starta med grøt?
Wow, så bra! Godt å høre solskinnshistorier om at det blir bedre med denne sovinga. Kanskje vi også skal begynne med grøt på kvelden, og prøve å legge henne i senga.. Men mi blir ikke 4 mnd før den 3.april da. Men når det gjelder fast føde og sånn, så skal man kanskje telle fra termindatoen og ikle fra fødselsdagen?Ja nå får hun grøt til kveldsHun syns det er ganske godt
Synes det har gått bedre (bortsett fra i natt) for da har hun vært i koma nesten på kvelden så da har jeg kunnet legge henne i egen seng også har jeg amma henne første gangen i egen seng så da har hun ligget der til 3-4 tiden. En gang halv 5
Så håper det fortsetter sånn
![]()
Dere da?
Wow, så bra! Godt å høre solskinnshistorier om at det blir bedre med denne sovinga. Kanskje vi også skal begynne med grøt på kvelden, og prøve å legge henne i senga.. Men mi blir ikke 4 mnd før den 3.april da. Men når det gjelder fast føde og sånn, så skal man kanskje telle fra termindatoen og ikle fra fødselsdagen?
HeheHer er vi bleikfiser alle sammen hehe![]()
Spennende å seSyns hun ligner mest på min søster, mormor og megHun hadde ganske mørkt hår da hun ble født men nå detter det litt av og syns det under er lysere.. Hun har blå øyne så kanskje hun blir ganske lys hun også, eller midt i mellom
![]()