hehehe.. kom en i går, men ikke så galt, holdt seg inne i bleiaJa, i forhold til frøkna din så ja
Men hun har jaggu bæsjet i dag her også...så 2 dager på rad nå..og var ikke lite i dag heller gitt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehehe.. kom en i går, men ikke så galt, holdt seg inne i bleiaJa, i forhold til frøkna din så ja
Men hun har jaggu bæsjet i dag her også...så 2 dager på rad nå..og var ikke lite i dag heller gitt![]()
Hihi herligFikk påskeegg jeg også gitt![]()
Så bra daGod morgen/dag
Natten var ikke så værstHun sov faktisk helt til halv 4 i egen seng, men amma henne en gang oppi senga hennes
Takk det samme, hva skal dere?
Kan jo værehehehe.. kom en i går, men ikke så galt, holdt seg inne i bleiaikke i dag ennå.. kanskje hun har begynt litt sjeldnere hun og hehe
oh namSå bra da
Vi har vært ute med akebrett og letet etter påskeegg
Om ikke lenge er det skirenn her, men før det risgrøt og kakao.
Dere da?
ikke så mye, får litt grøt på kveldenKan jo være
Hvor mye fast føde får hun?
Hihi hvem hadde laget?Ja hihiMasse snop, og så var det en leppomade
![]()
Ja, første gang jeg ser det også :O var visst for å unngå at alt skulle falle ut med en gangLefse rundt skjellet?Den var ny for meg...artig
Her går det mest i skjell på hele gjengen.
Lager av og til glutenfrie lefser fra bunn av, de ferdigkjøpte smaker drit
Playmo er også gøy
120cm i snødybdeoh namer det en del snø?
har ikke så store planer vi egentligpleier jo være på hytta i påsken, så har ikke så veldig tradisjoner når vi plutselig er hjemme. Men blir påskeegg i dag
og taco
og må ut å handle.. nå sover de små så slapper av litt
![]()
Okei.ikke så mye, får litt grøt på kveldenmen i går rakk jeg det ikke for hun var så innmari trøtt
men sov jo greit likevel..
SvigermorHihi hvem hadde laget?
hehe jaja er kanskje ikke så dumtJa, første gang jeg ser det også :O var visst for å unngå at alt skulle falle ut med en gang
Har laget hjemmelaget et par ganger, men blir ofte de fra butikken -
Lager dere guacamole eller blir det biter?
120cm i snødybde
Hvorfor er dere ikke på hytten i år da?
Hva fikk ungene i egget?
Ikke ennå neiOkei.ikke prøvd med noe frukt, potet etc?
![]()
Ja er en del. Men vært variert vær i dag også. Dryppet litt innimellom .Oi såpass!
Nei droppet det i år siden det er så tidlig påske og det er ikke vinterisolert der så da blir det fort litt kaldtog det er veldig langt å kjøre så det fristet ikke så veldig
snop snop snop hehe
RisgrøtIkke ennå neiNettopp begynt med litt grøt
![]()
HavreRisgrøt?