***IKM UKE 13***

8 dpo - veeeeeeelig kvalm, kjempe ubehag i magen,stikkinger ned mot skambenet, bobling, tisser plutselig om natta... Åå negativ test i dag :( sikkert bare hormoner som tuller med meg :(
Kjedelig med tullete tester og tullete hormoner :( men 8 dpo er veldig tidlig, husk at noen ikke får positiv test før etter IKM! Mange dager igjen der mye kan skje ;)

Kjedelig med tullete tester og tullete hormoner :( men 8 dpo er veldig tidlig, husk at noen ikke får positiv test før etter IKM! Mange dager igjen der mye kan skje ;)

Takk snille du :Heartred fint med slik beroligende statistikk :) Ja vet det er veeldig tidlig :) så stresser ikke veldig, har egentlig en god magefølelse... Å sist testet jeg ikke positivt før 10 dpo, så fortsetter å teste så får jeg se :) første gangen jeg er slik kvalm, så håper litt at det er et bra tegn :joyful: lever ihvertfall i håpet :joyful:

Velkommen til IKM uke 13 :)

IKM dag:

28.mars - LilleStjerna
- oneheart pp 1
- Nukis
- Kokosnuss
- Baby2016tru
- *Lillehåp2016*

29.mars - Wachita pp 2
- StineH pp 4
- DLK pp 13
- Nette13 pp 2
- Mamma-03-06-13 pp 8

30.mars - Barnedrøm pp 8
- tulipanen88
- attpåklattnr2 pp 1
- Venessiela pp 33
- Anjamor2

31.mars - Birdy_ pp 5
-forevermamma pp 8

1.april - Soskenjakten
- BabyG
- Bethlisa
- aninewe

2.april - Fjelldronningen pp 5
- arys pp 17

3.april - shsp

Sniker meg inn her :-)

Ikm 3. april :-)

Takk snille du :Heartred fint med slik beroligende statistikk :) Ja vet det er veeldig tidlig :) så stresser ikke veldig, har egentlig en god magefølelse... Å sist testet jeg ikke positivt før 10 dpo, så fortsetter å teste så får jeg se :) første gangen jeg er slik kvalm, så håper litt at det er et bra tegn :joyful: lever ihvertfall i håpet :joyful:
Bare å ta med seg de tegnene man får ;) vi lever vel alle i håpet hver eneste pp :)

Den nederste er fra i dag 11dpo.
Ganske lik som i går egentlig.

Ser dere det jeg ser?
Og hva tror dere om fargen?

Vedlegg

• 20160325_124115.jpg
    20160325_124115.jpg
    814,8 KB · Visninger: 102
Tok en test i lunsjen på jobb.. Jaa gaal :hilarious: å ser strek!!!!!! :eek: synes ikke på langt nær så godt på bildet som i virkeligheten, ser egentlig nesten ikke noe når jeg ser på de.. Men legger de ut likevel jeg.. men ser den tydelig nok i virkeligheten :) åå nå fikk jeg litt håp :) skal ta ny når jeg kommer hjem :confused:

Vedlegg

• 2016-03-25 14.14.19.jpg
    2016-03-25 14.14.19.jpg
    190,3 KB · Visninger: 100
  • 2016-03-25 14.13.29.jpg
    2016-03-25 14.13.29.jpg
    788,4 KB · Visninger: 87
Last edited:
Denne pp har jeg vært ganske avslappet i forhold til hele prøvinga, har vært litt her inne, men ikke testa enda og egentlig tenkt at det ikke gikk.
Men i dag, 8 dpo, krøller alt seg til. I går hadde jeg masse murring og litt stikking i magen, tenkte kanskje el var senere enn jeg trodde. I dag er det mindre murring, og mer sentrert midt foran, brystvortene er superømme, jeg er på do hele tida (dagens rekord er tre ganger i løpet av en drøy time, og mye urin hver gang), og i stad ble jeg skikkelig kvalm (sånn, nå kan jeg spy hvis jeg vil), men det gikk over etter litt mat.

Hersens symptomjakt altså :hilarious:

Måtte bare få sagt det, lettest å si det til dere som forstår :D

Hvordan går det damer? Hvor mange dpo? :)

Jeg er 7 dpo. Men er 99 % sikker jeg ikke er gravid.har ingen av de symptomene jeg hadde i nov og desember.

Alle sv.skap er jo ulike :) men like greit å ikke ha trua, også få seg en fin overraskelse :)

Back
Topp