Birdy_
Glad i forumet
Kjedelig med tullete tester og tullete hormoner8 dpo - veeeeeeelig kvalm, kjempe ubehag i magen,stikkinger ned mot skambenet, bobling, tisser plutselig om natta... Åå negativ test i dagsikkert bare hormoner som tuller med meg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig med tullete tester og tullete hormoner8 dpo - veeeeeeelig kvalm, kjempe ubehag i magen,stikkinger ned mot skambenet, bobling, tisser plutselig om natta... Åå negativ test i dagsikkert bare hormoner som tuller med meg
![]()
http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=88 dpo - veeeeeeelig kvalm, kjempe ubehag i magen,stikkinger ned mot skambenet, bobling, tisser plutselig om natta... Åå negativ test i dagsikkert bare hormoner som tuller med meg
![]()
Kjedelig med tullete tester og tullete hormonermen 8 dpo er veldig tidlig, husk at noen ikke får positiv test før etter IKM! Mange dager igjen der mye kan skje
![]()
fint med slik beroligende statistikk
lever ihvertfall i håpet 
Velkommen til IKM uke 13
IKM dag:
28.mars - LilleStjerna
- oneheart pp 1
- Nukis
- Kokosnuss
- Baby2016tru
- *Lillehåp2016*
29.mars - Wachita pp 2
- StineH pp 4
- DLK pp 13
- Nette13 pp 2
- Mamma-03-06-13 pp 8
30.mars - Barnedrøm pp 8
- tulipanen88
- attpåklattnr2 pp 1
- Venessiela pp 33
- Anjamor2
31.mars - Birdy_ pp 5
-forevermamma pp 8
1.april - Soskenjakten
- BabyG
- Bethlisa
- aninewe
2.april - Fjelldronningen pp 5
- arys pp 17
3.april - shsp
Sniker meg inn her
Ikm 3. april![]()
Der er det absolutt strek ja, spennende, tror du kommer inn på desember forumetIKM mandag 28.mars.
Hva ser dere her?
Bare å ta med seg de tegnene man fårTakk snille dufint med slik beroligende statistikk
Ja vet det er veeldig tidlig
så stresser ikke veldig, har egentlig en god magefølelse... Å sist testet jeg ikke positivt før 10 dpo, så fortsetter å teste så får jeg se
første gangen jeg er slik kvalm, så håper litt at det er et bra tegn
lever ihvertfall i håpet
![]()
Der er det absolutt strek ja, spennende, tror du kommer inn på desember forumet![]()
Så spennendeDen nederste er fra i dag 11dpo.
Ganske lik som i går egentlig.
Ser dere det jeg ser?
Og hva tror dere om fargen?
Fin stigning dær! Ikm 28 du?Den nederste er fra i dag 11dpo.
Ganske lik som i går egentlig.
Ser dere det jeg ser?
Og hva tror dere om fargen?
Så spennendejeg ser noe som blir sterkere hvertfall. Får vel ikke skygger som utvikler seg på den måten?
Og håper ikke det
å ser strek!!!!!!
Jeg er 7 dpo. Men er 99 % sikker jeg ikke er gravid.har ingen av de symptomene jeg hadde i nov og desember.Hvordan går det damer? Hvor mange dpo?![]()
Jeg er 7 dpo. Men er 99 % sikker jeg ikke er gravid.har ingen av de symptomene jeg hadde i nov og desember.
3 dpo, så her er det ikke mye spennende som skjer!Hvordan går det damer? Hvor mange dpo?![]()
Jeg ser på den nederste
spennende!!