April <3

Herrelighet...jeg tror jeg tørr å poste denne nå. Jeg begynte på spray for 1,5 uke siden. Men i går fikk jeg en positiv test!!! SÅ mange pp'er og så blir jeg gravid 2,5 uke før sprøytestart. Det har nok ikke sunke helt inn enda :D

Håper virkelig hver eneste av dere får posotiv test også snart :-)

Gratulerer så mye!!

Herrelighet...jeg tror jeg tørr å poste denne nå. Jeg begynte på spray for 1,5 uke siden. Men i går fikk jeg en positiv test!!! SÅ mange pp'er og så blir jeg gravid 2,5 uke før sprøytestart. Det har nok ikke sunke helt inn enda :D

Håper virkelig hver eneste av dere får posotiv test også snart :-)
Så herlig!! Gratulerer så mye :D :D

Hadde plassert en liten tå her i april, men siden tr var en uke forsinket hopper jeg over til mai!
Masse lykke til til dere alle:)
Lykke til til deg også ❤

Jeg har fått resept på Provera i posten i tilfelle det drøyer med EL. Litt usikker på når jeg evt skal begynne på det i tilfelle det er vanlig å få blødning før avsluttet kur. Ingen her som har erfaring vel? Jeg tror kanskje jeg drøyer det en liten uke for å se om EL dukker opp, for jeg vil ikke risikere TR i påsken. Hmm..

Melder meg ut herfra og inn i mai gruppen. Måtte vente en syklus pga mannen skal utrede hos dr. Purvis før vi går i gang igjen. Spennende å høre hva han har å si. Lykke til med forsøket deres!

...... blæ vi må utsette sprøytestart med 7 dager... slik at vi får ul nærmere lønnignsdato... (takk for den tannlegeregning.. :(:(:(:(- må rotfylle ene tannen min... d:(:(:(:() men jeg vil torligens fremdeles nå el i april ;-) :-D

Da melder jeg meg inn her:) å dette blir mitt andre forsøk ,siden sist sø ble eggene mine tatt ut for tidlig så de var ikke bra nok:( men nytt forsøk med sprøyte start 23 mars å egguthening 8 april.... Gruer meg men gleder meg til å se Åssen det vill gå denne gangen ... Å moro å se om dere klarer det å :) babystøv til alle sammen fra meg;)

Da melder jeg meg inn her:) å dette blir mitt andre forsøk ,siden sist sø ble eggene mine tatt ut for tidlig så de var ikke bra nok:( men nytt forsøk med sprøyte start 23 mars å egguthening 8 april.... Gruer meg men gleder meg til å se Åssen det vill gå denne gangen ... Å moro å se om dere klarer det å :) babystøv til alle sammen fra meg;)
masse lykke til!

Hopper inn hit med et mulig fryse innsett i uke 16 :)

Har fått skrevet ut Letrozol og fikk prøve en runde i vente syklusen i tilfelle vi skulle klare det på egenhånd :) TR for neste forsøk er ventet ca. 3 April :)

Hopper inn hit med et mulig fryse innsett i uke 16 :)

Har fått skrevet ut Letrozol og fikk prøve en runde i vente syklusen i tilfelle vi skulle klare det på egenhånd :) TR for neste forsøk er ventet ca. 3 April :)
lykke til <3 <3 <3 <3 <3

Da har jeg begynt på Provera siden den hersens eggløsninga ikke vil komme (CD 24 i dag). Da håper jeg TR er her innen tre ukers tid slik at jeg kan få begynt på Progynova :)

Heisann alle sammen! Er det noen her som har erfaring med letrozol? Skal til på fryseforsøk:)
Jeg har masse erfaring etter syv kurer med Letrozol :)) Noe spesielt du lurer på? :) Jeg har imidlertid ikke brukt det i forbindelse med IVF da.

Back
Topp