TakkWoop! Gratulerer![]()
Imponert over at du har fått det ferdig! finner ikke tid til å sette meg ned med noe..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkWoop! Gratulerer![]()
Imponert over at du har fått det ferdig! finner ikke tid til å sette meg ned med noe..
Samme herJa, merkes veldig godt! Sover mye bedre om natten ogdeilig!
Takk! Akkurat hadde det gjort seg med litt!![]()
Hehe ja, det har vi ogsåJa hihi
Også har vi alt for masse snop ..![]()
Samme herHåper på litt godvær i påsken og ikke bare regn. skirenn er ikke noe særlig hvis det regner
![]()
TakkJeg har sittet og heklet i rekordfart, hehe, brukte jo over en måned (lastet ned oppskriften 3. februar!). Jeg trodde det var fort gjort, hadde aldri heklet det om jeg visste at det var nesten 18 000 masker å komme seg gjennom. Men nå er det ferdig, la ut bilder i hobbytråden. Og det skal brukes! Vi har en campingvogn med platting der jeg tror dette teppet kan være godt å sitte på til sommeren
!
Stilig! Med tanke på at jeg fremdeles sitter med samme votte siden januar :OTakkJeg har sittet og heklet i rekordfart, hehe, brukte jo over en måned (lastet ned oppskriften 3. februar!). Jeg trodde det var fort gjort, hadde aldri heklet det om jeg visste at det var nesten 18 000 masker å komme seg gjennom. Men nå er det ferdig, la ut bilder i hobbytråden. Og det skal brukes! Vi har en campingvogn med platting der jeg tror dette teppet kan være godt å sitte på til sommeren
!
takk, er fornøyd nåWow! Så flink du har vært!!![]()
Det er veldig enkelt teppe å hekle, det er mye jobb, men ikke vanskelig jobb om du skjønnerStilig! Med tanke på at jeg fremdeles sitter med samme votte siden januar :O
Skal sjekke ut bildene![]()
Hehehe - synes fremdeles det er imponerendeDet er veldig enkelt teppe å hekle, det er mye jobb, men ikke vanskelig jobb om du skjønnerOg etter tusen masker går det automatisk hehe
![]()
Jeg har virkelig ikke godt av priskrigHehe ja, det har vi også![]()
Jeg er i grunn ikke det selv, men mannen og hans familie er...så jeg har ikke noe valgNei, det er nå helt sikkertjeg er ikke noe skimenneske.. Men tenker at til neste sesong får jeg investere i ski, tenker for barna at de blir vant med å gå på ski osv.. Lillemor kan jo sitte i pulk
![]()
Jeg er i grunn ikke det selv, men mannen og hans familie er...så jeg har ikke noe valg![]()
Bra det daHehehe - synes fremdeles det er imponerende
Blir det nytt prosjekt nå da, eller liten pause?
Hehe ja ikke santSamme som herhva gjør vi ikke for disse mennene.. Og barna
![]()
Hehe nei. Nå vil vi ha priskrig på frukt og grøntJeg har virkelig ikke godt av priskrig![]()
Snart er guttaboys hjemme...besøk halv 6.
Fått bakt kake, nammy...
Ellers var jeg og snuppa ute 3t. , og hun sov hele tiden!!Fikk gummistøvler til 50kr
Nike sko til 100kr og noe ulltøfler til 50kr
Sistnevnte er julegave.
Dataspillet droppet jeg...for når jeg søkte på nettet fant jeg det på kampanje til 79kr!!
Tilbudsdronninga
Og en annen ting...vi fikk prisoverslag på bad i sted...og vi takket ja!! Endelig blir det helt ferdig!! De begynner i beg. av maiÅhh som jeg gleder meg. Da får vi bad i alle etasjer
![]()
Hehe ja ikke santDere har pulk?
Vi har også detVeldig kjekt.
Jeg er skikkelig klomse på ski![]()
Tar gjerne det til sommeren, når det finnes melon, nektarin og plommerHehe nei. Nå vil vi ha priskrig på frukt og grøntkanskje
hvis ikke alt forsvinner hehe
Tar gjerne det til sommeren, når det finnes melon, nektarin og plommer![]()