Skravletråd

Woop! Gratulerer :)
Imponert over at du har fått det ferdig! finner ikke tid til å sette meg ned med noe..
Takk :D Jeg har sittet og heklet i rekordfart, hehe, brukte jo over en måned (lastet ned oppskriften 3. februar!). Jeg trodde det var fort gjort, hadde aldri heklet det om jeg visste at det var nesten 18 000 masker å komme seg gjennom. Men nå er det ferdig, la ut bilder i hobbytråden. Og det skal brukes! Vi har en campingvogn med platting der jeg tror dette teppet kan være godt å sitte på til sommeren :) !

Samme her:) Håper på litt godvær i påsken og ikke bare regn. skirenn er ikke noe særlig hvis det regner:P

Nei, det er nå helt sikkert :p jeg er ikke noe skimenneske.. Men tenker at til neste sesong får jeg investere i ski, tenker for barna at de blir vant med å gå på ski osv.. Lillemor kan jo sitte i pulk :)

Takk :D Jeg har sittet og heklet i rekordfart, hehe, brukte jo over en måned (lastet ned oppskriften 3. februar!). Jeg trodde det var fort gjort, hadde aldri heklet det om jeg visste at det var nesten 18 000 masker å komme seg gjennom. Men nå er det ferdig, la ut bilder i hobbytråden. Og det skal brukes! Vi har en campingvogn med platting der jeg tror dette teppet kan være godt å sitte på til sommeren :) !

Wow! Så flink du har vært!! :D

Stilig! Med tanke på at jeg fremdeles sitter med samme votte siden januar :O

Skal sjekke ut bildene :)

Stilig! Med tanke på at jeg fremdeles sitter med samme votte siden januar :O

Skal sjekke ut bildene :)
Det er veldig enkelt teppe å hekle, det er mye jobb, men ikke vanskelig jobb om du skjønner :) Og etter tusen masker går det automatisk hehe :D

Det er veldig enkelt teppe å hekle, det er mye jobb, men ikke vanskelig jobb om du skjønner :) Og etter tusen masker går det automatisk hehe :D
Hehehe - synes fremdeles det er imponerende :)

Blir det nytt prosjekt nå da, eller liten pause?

Nei, det er nå helt sikkert :p jeg er ikke noe skimenneske.. Men tenker at til neste sesong får jeg investere i ski, tenker for barna at de blir vant med å gå på ski osv.. Lillemor kan jo sitte i pulk :)
Jeg er i grunn ikke det selv, men mannen og hans familie er...så jeg har ikke noe valg:P

Hehehe - synes fremdeles det er imponerende :)

Blir det nytt prosjekt nå da, eller liten pause?
Bra det da :) Ble overrasket over jobbmengden, men joda. Da vet jeg at det går an å lage store ting og ;)

Jeg fortsetter nok med et prosjekt jeg har startet på, driver med en vaskeklut..hehe.. ikke så mye jobb med den. Men liker å småpusle litt på kveldene eller hvis lille sover. Men ja - tar nok en liten pause først, hvile hendene litt. Og idag er det rydde- og vaskedag, så får nok å gjøre på husarbeidfronten.

Snart er guttaboys hjemme...besøk halv 6.
Fått bakt kake, nammy...:D

Ellers var jeg og snuppa ute 3t. , og hun sov hele tiden!!:D Fikk gummistøvler til 50kr:eek:Nike sko til 100kr og noe ulltøfler til 50kr:P Sistnevnte er julegave.
Dataspillet droppet jeg...for når jeg søkte på nettet fant jeg det på kampanje til 79kr!!
Tilbudsdronninga:p:p:cool:

Og en annen ting...vi fikk prisoverslag på bad i sted...og vi takket ja!! Endelig blir det helt ferdig!! De begynner i beg. av mai:DÅhh som jeg gleder meg. Da får vi bad i alle etasjer:rolleyes:

Snart er guttaboys hjemme...besøk halv 6.
Fått bakt kake, nammy...:D

Ellers var jeg og snuppa ute 3t. , og hun sov hele tiden!!:D Fikk gummistøvler til 50kr:eek:Nike sko til 100kr og noe ulltøfler til 50kr:P Sistnevnte er julegave.
Dataspillet droppet jeg...for når jeg søkte på nettet fant jeg det på kampanje til 79kr!!
Tilbudsdronninga:p:p:cool:

Og en annen ting...vi fikk prisoverslag på bad i sted...og vi takket ja!! Endelig blir det helt ferdig!! De begynner i beg. av mai:DÅhh som jeg gleder meg. Da får vi bad i alle etasjer:rolleyes:

Så bra :D
Oi julegaver allerede :P

Back
Topp