Hva skjer a jenter ? Har alle lagt seg ? Trenger å klatre litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, må spørre deg om en ting angående det.. kan du spise ting når det står melkesyre på innholdsfortegnelsen? Rller melkeproteiner? Ja, nå vet jeg jo ikke hvorfor du har kutta melk da, men driver med det selv, men ble usikker på akkurat det..Utgår nå som jeg har melkefri kost da:/
Prøve å skape litt liv på underforum ogsåFlink!
Nei det håper jeg virkelig ikke. Føler meg bedre igjen nå da.. merkelige greier..Er det omgangssyken kanskje? :/
Jeg kan ikke spise det da. Jeg har kuttet det fordi lillesøster reagerer på melkeprotein.Ok, må spørre deg om en ting angående det.. kan du spise ting når det står melkesyre på innholdsfortegnelsen? Rller melkeproteiner? Ja, nå vet jeg jo ikke hvorfor du har kutta melk da, men driver med det selv, men ble usikker på akkurat det..
Krysser fingrene for detNei det håper jeg virkelig ikke. Føler meg bedre igjen nå da.. merkelige greier..
Den var her i slutten av november sist.. Var akkurat dagene mellom termindatoen min og dagen jeg fødteKrysser fingrene for det
Ikke lenge siden vi hadde den i hus her :/
Det var virkelig et tidspunkt å få det på :/Den var her i slutten av november sist.. Var akkurat dagene mellom termindatoen min og dagen jeg fødteSå kasta jeg opp etter fødsel og ble isolert på rommet i frykt for adet var omgangssyken. Bra tidspunkt å få d på liksom:
Jepp har hatt både pause og kommet meg hjem fra jobbHåper du har fått deg pause nå![]()
Ja den var ned i prisenJa, også får du jo så god plass til å handle, kjøpte du med kurven?![]()
Har malt 2 strøk, vasket bad og vasket litt klær. Sliten nå, men fornøydMye og gjøre ikveld ?
Vi et på rommet 19.30, så leser vi og koser i ca 15 minÅåh. Flott situasjon der der. Når er egentlig leggetiden hennes?
Fått mange fine gaver ?He he du er grei !
Yes har det![]()
HerligJa den var ned i prisen![]()
Flink !Har malt 2 strøk, vasket bad og vasket litt klær. Sliten nå, men fornøyd![]()
Mobilnett er kjedelige saker..Jeg har lyst, jeg bør, men har et nett som faller ut hele tiden og dårlig mobildekning
Vært oppe med størstemann med voksesmerterHva skjer a jenter ? Har alle lagt seg ? Trenger å klatre litt
Åja hva da?
Glukosebelastning :O
Ikke hørt om![]()
Legen vil bare sjekke. Ingen grunn egentlig![]()
Nei nå blir det kveldsstell. Kose meg masse med brus! Så er det faste fra 00:00. Sove godt god natt fra meg![]()