God kveld ! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp.Rundt samme som meg med andre ord
Går tregt for meg..
Er det trådkrav?Jepp.
Tror også jeg har rundt 10 tråder så trenger 5 til..
Er heldigvis bare halvveis i måneden
Tråder er jeg i mål på, det er innleggene som går tregt. Straks påskeferie også, så da blir det ikke alt for mange dager. Har 3 igjen etter påske da, men orker ikke stress hellerJepp.
Tror også jeg har rundt 10 tråder så trenger 5 til..
Er heldigvis bare halvveis i måneden
Starte 15 nye tråder..Er det trådkrav?
måtte inn å sjekke innlegget om premier. Så det nå. Takk og lovStarte 15 nye tråder..
Jeg ser på hbo ikveldSpiser nå så se på serie og sove
Må opp litt før i morgen. Levere i bhg og ta taxi til legen![]()
Dere gjør i kveld?![]()
Har vel startet 17 nå, så er godt innenformåtte inn å sjekke innlegget om premier. Så det nå. Takk og lovhar du starta noen?
![]()
Åja hva da?Jeg ser på hbo ikveld![]()
Kontroll hos legen?![]()
Da er du godt innaforHar vel startet 17 nå, så er godt innenfor![]()
Det heter last week tonight med john oliverÅja hva da?
Glukosebelastning :O
Mange som har startet en del tråder i det siste også. Lett at det blir mye av det sammeDa er du godt innaforjeg blir plutselig så fantasiløs på sånt
![]()
Ikke sant. Er mange ting jeg kunne starta..og så jeg ser de nylig er "tatt"Mange som har startet en del tråder i det siste også. Lett at det blir mye av det samme![]()
Ofte sånn når jeg skal starte en tråd også. Pleier å se litt på de siste, så jeg ikke starter noe som det allerede er svar påIkke sant. Er mange ting jeg kunne starta..og så jeg ser de nylig er "tatt"![]()
Ja. Blir bare dumt om det blir liggende mye likt. Scroller meg en del nedover først jeg ogOfte sånn når jeg skal starte en tråd også. Pleier å se litt på de siste, så jeg ikke starter noe som det allerede er svar på![]()
He he du er grei !Bra du er søt så du slipper unna med det
Hatt en fin dag?
Vi var på peppesHøres ut som en fin dag
Hva spiste du i dag da?
God kveld søtaGod kveld !![]()
Ikke hørt omDet heter last week tonight med john oliver![]()
Hvorfor må du ta den testen?