Ja,heldigvisVar hun sovnet nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,heldigvisVar hun sovnet nå?
Ja, i grunn hun her også, eller hun har varianter av populære navnÅh, så gøy da.
Her har vi både lite brukte og mye brukte navn på ungene![]()
Skulle gjerne hatt tid,,men jeg tvilerJeg er klar for litt skravling ikveld. Flere som er?![]()
Bra du er søt så du slipper unna med detHe he ja jeg vet
Tusen takk
Bra,da kan du hvileJa,heldigvis![]()
Mye og gjøre ikveld ?Skulle gjerne hatt tid,,men jeg tviler;
Ååh. Flott situasjon der der. Når er egentlig leggetiden hennes?Bra,da kan du hvile![]()
Mi vil ikke sove. . Overtrøtt etter å ikke ville legge seg i går også våknet hun mye tidligere enn hun pleier idag. . Blæ
Høres ut som en fin dagJobb
ut å se på sykkel
spise
Jeg har lyst, jeg bør, men har et nett som faller ut hele tiden og dårlig mobildekningJeg er klar for litt skravling ikveld. Flere som er?![]()
Åh. Da kan det vel bli verre med å få skravla så mye. Kjedelig med ustabilt nettJeg har lyst, jeg bør, men har et nett som faller ut hele tiden og dårlig mobildekning
Burde egentlig jeg ohså, men trøtt som vanligJeg er klar for litt skravling ikveld. Flere som er?![]()
Kjente jeg og ble litt sigen i øyneneBurde egentlig jeg ohså, men trøtt som vanlig![]()
Akkurat nå sitter jeg på padda, men har bare EdgeÅh. Da kan det vel bli verre med å få skravla så mye. Kjedelig med ustabilt nett
Trøtt er nå jeg også, men har bare rett over 500 innlegg denne månedenBurde egentlig jeg ohså, men trøtt som vanlig![]()
Går tregt med edge. Er blitt så forvent med 4G at selv 3G føles tregt nå.Akkurat nå sitter jeg på padda, men har bare Edge
Har vært trøtt siden jeg våknet i dagKjente jeg og ble litt sigen i øynene![]()
Uff. Da er vi 2. Kjenner jeg gleder meg til helgHar vært trøtt siden jeg våknet i dag![]()
Rundt samme som meg med andre ordTrøtt er nå jeg også, men har bare rett over 500 innlegg denne måneden
Helg og påskeferie blir diggUff. Da er vi 2. Kjenner jeg gleder meg til helg![]()