Skravletråd Mars!

Utgår nå som jeg har melkefri kost da:/
Ok, må spørre deg om en ting angående det.. kan du spise ting når det står melkesyre på innholdsfortegnelsen? Rller melkeproteiner? Ja, nå vet jeg jo ikke hvorfor du har kutta melk da, men driver med det selv, men ble usikker på akkurat det..

Ok, må spørre deg om en ting angående det.. kan du spise ting når det står melkesyre på innholdsfortegnelsen? Rller melkeproteiner? Ja, nå vet jeg jo ikke hvorfor du har kutta melk da, men driver med det selv, men ble usikker på akkurat det..
Jeg kan ikke spise det da. Jeg har kuttet det fordi lillesøster reagerer på melkeprotein.

Nei det håper jeg virkelig ikke. Føler meg bedre igjen nå da.. merkelige greier..
Krysser fingrene for det:)
Ikke lenge siden vi hadde den i hus her :/

Krysser fingrene for det:)
Ikke lenge siden vi hadde den i hus her :/
Den var her i slutten av november sist.. Var akkurat dagene mellom termindatoen min og dagen jeg fødte :P Så kasta jeg opp etter fødsel og ble isolert på rommet i frykt for adet var omgangssyken. Bra tidspunkt å få d på liksom:

Den var her i slutten av november sist.. Var akkurat dagene mellom termindatoen min og dagen jeg fødte :P Så kasta jeg opp etter fødsel og ble isolert på rommet i frykt for adet var omgangssyken. Bra tidspunkt å få d på liksom:
Det var virkelig et tidspunkt å få det på :/
Her har vi hatt to runder etter jul. Den første gangen var det bare jentungen som fikk det.

Oppe litt til dytter i meg mat :p

Nå legger jeg meg :) kan ikke spise på mange timer så proppet meg full :p kan vel spise i 11 tiden tenker jeg ... Sove godt, god natt :) ❤️

Back
Topp