Ja jeg tror detTror det er noe etter man får barn? Jeg syns det var greit å på i byen en periode. Hatet at mamma dro meg med ut hit liksom. Men nå syns jeg det er supert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg tror detTror det er noe etter man får barn? Jeg syns det var greit å på i byen en periode. Hatet at mamma dro meg med ut hit liksom. Men nå syns jeg det er supert![]()
Helt sant og veldig fornøyd med denTypisk det.. men de selges jo til en Okei pris da i det minste![]()
Åne god bedringOg da kom feberen![]()
Ikke sant.. hun har vært skikkelig...sur idag!Typisk da, det er som om de lukter det når det er noe med oss voksne.. :/
Hvorfor det da? :/Kvalm..
Håper du har fått deg pause nåSulten kjenner jeg. Skal innom 3 pasienter til så er jeg ferdig med listen før pause![]()
Jeg syns også Torine er pent,men det syns ikke gubbendet navnet vi snakker om for tiden er det så få som 20 stk i Norge som heter
![]()
UschHehe. Her er L i et elendig humør.. sutrete og ingenting er godt nok
Jepp.. feil dag og for jeg er ikke i form hellerUschdet er en sånn dag. Håper hun sovner snart da
![]()
He he ja jeg vetLuring
Gratulerer så masse med dagen, snuppa)
Takk for detGratulerer med dagen![]()
Ja, også får du jo så god plass til å handle, kjøpte du med kurven?Helt sant og veldig fornøyd med den. Så greit at den kan gjøres om til enkeltvogn hvis jeg bare skal ut med den ene gutten
![]()
Var hun sovnet nå?Ikke sant.. hun har vært skikkelig...sur idag!