Godt du fikk deg noen min på øyet.Formen min er egentlig ganske elendig, gleder meg til mannen kommer hjem i ettermiddag
Det var veldig godt med litt søvn
Håper du føler deg bedre snart.
Og gratulerer med dagen til han andre som er syk ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du fikk deg noen min på øyet.Formen min er egentlig ganske elendig, gleder meg til mannen kommer hjem i ettermiddag
Det var veldig godt med litt søvn
Huff da, lurer på hva som kan plage henne?Nei, der nekta hun å sove. Gikk opp 11 og gav opp 12. Så sovna hun 1 i armene mine. Og våkne halv 2. I skikkelig sutrete humør :/
Ååja, trodde gubben var med![]()
Ja, du bor litt mer sentralt enn meg dsHer koster husene 5-6 mil minst :O
Rentene på boliglån er bra da, men vi må ut av Oslo og blir når han er fødtorker ikke stresse med det nå
Tusen takk, han storkoser seg ser det ut som.Godt du fikk deg noen min på øyet.
Håper du føler deg bedre snart.
Og gratulerer med dagen til han andre som er syk ♡
Ja, gjør det.Tiden flyr...bestemt navm?
Er ikke bestandig utsendelse passer med det man har bestemt seg for, nei.Ja, gjør det.
Nei, eller jo kanskje litt. Vi har noen vi diskuterer, må møte henne først![]()
Så herlig<3<3<3Ja, gjør det.
Nei, eller jo kanskje litt. Vi har noen vi diskuterer, må møte henne først![]()
Fatter det ikke selv. Men så er hun og en generelt veldig krevende unge.. problemet idag er at jeg har vondt selv og tålmodigheten er kort.Huff da, lurer på hva som kan plage henne?
Neida, bare meg i dag. Han tok seg såvidt tid til å være med på ul i morgen![]()
Jeg ogJa, du bor litt mer sentralt enn meg ds
Jeg liker meg på bygda![]()
Jeg bodde i byen i mange år, hadde sett for meg på forhånd at jeg ville elske det.Jeg ogselv om jeg er byjente
![]()
På deg?Og da kom feberen![]()
Da er nok formen hans bedre enn din. Han merker vel ikke noe fra eller til om han har bursdag eller ikke.Tusen takk, han storkoser seg ser det ut som.
Er på gulvet og leker og "prater" masse![]()
Sikkert mye bedre utenforJeg bodde i byen i mange år, hadde sett for meg på forhånd at jeg ville elske det.
Det gjorde jeg også i begynnelsen, så gikk jeg lei.
Har nå flyttet ut og pendler inn til byen
Nei, absolutt ikke. Derfor er det greit å seEr ikke bestandig utsendelse passer med det man har bestemt seg for, nei.
Min første reaksjon når jeg fikk se frøkna for første gang var at hun definitivt ikke var noen Vilje som var det navnet vi hadde bestemt oss for
Jeg syns også Torine er pent,men det syns ikke gubbenSå herlig<3<3<3
Skulle vi fått en jente til hadde hun fått navnet Torine, spesielt...men fint syns jeg. Oppkalling da.
På med, jaPå deg?
Typisk da, det er som om de lukter det når det er noe med oss voksne.. :/Fatter det ikke selv. Men så er hun og en generelt veldig krevende unge.. problemet idag er at jeg har vondt selv og tålmodigheten er kort.
Godt han er med imorgen da![]()
Jeg ogselv om jeg er byjente
![]()
Tror det er noe etter man får barn? Jeg syns det var greit å på i byen en periode. Hatet at mamma dro meg med ut hit liksom. Men nå syns jeg det er supertJeg bodde i byen i mange år, hadde sett for meg på forhånd at jeg ville elske det.
Det gjorde jeg også i begynnelsen, så gikk jeg lei.
Har nå flyttet ut og pendler inn til byen
Feber er kjipt! Vært forkjøla lenge eller?På med, ja