Skravletråd Mars!

Nei, der nekta hun å sove. Gikk opp 11 og gav opp 12. Så sovna hun 1 i armene mine. Og våkne halv 2. I skikkelig sutrete humør :/

Ååja, trodde gubben var med :)
Huff da, lurer på hva som kan plage henne?

Neida, bare meg i dag. Han tok seg såvidt tid til å være med på ul i morgen :p

Her koster husene 5-6 mil minst :O
Rentene på boliglån er bra da, men vi må ut av Oslo og blir når han er født :) orker ikke stresse med det nå
Ja, du bor litt mer sentralt enn meg ds ;)
Jeg liker meg på bygda :)

Godt du fikk deg noen min på øyet.
Håper du føler deg bedre snart.
Og gratulerer med dagen til han andre som er syk ♡
Tusen takk, han storkoser seg ser det ut som.
Er på gulvet og leker og "prater" masse :)

Ja, gjør det.
Nei, eller jo kanskje litt. Vi har noen vi diskuterer, må møte henne først :)
Er ikke bestandig utsendelse passer med det man har bestemt seg for, nei.
Min første reaksjon når jeg fikk se frøkna for første gang var at hun definitivt ikke var noen Vilje som var det navnet vi hadde bestemt oss for

Ja, gjør det.
Nei, eller jo kanskje litt. Vi har noen vi diskuterer, må møte henne først :)
Så herlig<3<3<3

Skulle vi fått en jente til hadde hun fått navnet Torine, spesielt...men fint syns jeg. Oppkalling da.

Huff da, lurer på hva som kan plage henne?

Neida, bare meg i dag. Han tok seg såvidt tid til å være med på ul i morgen :p
Fatter det ikke selv. Men så er hun og en generelt veldig krevende unge.. problemet idag er at jeg har vondt selv og tålmodigheten er kort.

Godt han er med imorgen da :)

Jeg bodde i byen i mange år, hadde sett for meg på forhånd at jeg ville elske det.
Det gjorde jeg også i begynnelsen, så gikk jeg lei.
Har nå flyttet ut og pendler inn til byen
Sikkert mye bedre utenfor :) men vi orker ikke stresse med visning osv før fødsel nå :p

Er ikke bestandig utsendelse passer med det man har bestemt seg for, nei.
Min første reaksjon når jeg fikk se frøkna for første gang var at hun definitivt ikke var noen Vilje som var det navnet vi hadde bestemt oss for
Nei, absolutt ikke. Derfor er det greit å se :) vi hadde flere alternativer sist også.

Så herlig<3<3<3

Skulle vi fått en jente til hadde hun fått navnet Torine, spesielt...men fint syns jeg. Oppkalling da.
Jeg syns også Torine er pent,men det syns ikke gubben :p det navnet vi snakker om for tiden er det så få som 20 stk i Norge som heter :)

Fatter det ikke selv. Men så er hun og en generelt veldig krevende unge.. problemet idag er at jeg har vondt selv og tålmodigheten er kort.

Godt han er med imorgen da :)
Typisk da, det er som om de lukter det når det er noe med oss voksne.. :/

Back
Topp