Skravletråd Mars!

jepp det er det :) veldig kjekt å bo sånn det er det, men vi har ikke råd til å kjøpe noe her fordi det koster en del også byr folk over som gærne her så man har liksom aldri en sjanse :p
Boligmarkedet er vel ganske høyt for tiden.. vet flere som sliter med å kjøpe.. nabohuset vårt ble nettopp solgt for over 4 mill! :o

Trodde dere var i sengen jeg :p

Jeg er alene :)

Nei, der nekta hun å sove. Gikk opp 11 og gav opp 12. Så sovna hun 1 i armene mine. Og våkne halv 2. I skikkelig sutrete humør :/

Ååja, trodde gubben var med :)

Kan det være tenner?
Nei, virker ikke slik. Hun fikk 2 til for par uker siden. Samme tegnene som første gang.

Eneste er at hun er rød i kinnene i tide og utide. Men det kan nok skyldes mange ting. Siklingen er minimal for tiden, helt ulikt til vanlig om det er tenner. Og hun gnager ikke på alt. Hun er bare..vrien og i dårlig humør.. :/

Formen min er egentlig ganske elendig, gleder meg til mannen kommer hjem i ettermiddag

Det var veldig godt med litt søvn
Ser den.

Gleder meg selv til mannen kommer hjem. Han skulle være ferdig halv 3 idag. ringer alltid når han er ferdig, så alt tyder på overtid ..

Boligmarkedet er vel ganske høyt for tiden.. vet flere som sliter med å kjøpe.. nabohuset vårt ble nettopp solgt for over 4 mill! :o
Her koster husene 5-6 mil minst :O
Rentene på boliglån er bra da, men vi må ut av Oslo og blir når han er født :) orker ikke stresse med det nå

Back
Topp