Du bor i by gjør du ikke?jeg får ikke lov å kjøre pga kroniske sykdommen min, så har ikke lappen pga det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du bor i by gjør du ikke?jeg får ikke lov å kjøre pga kroniske sykdommen min, så har ikke lappen pga det![]()
Jo. Hun sovna før 10 minutter siden oppå meg. Etter mye kamp.Har hun ikke sovna enda? :/
Vet ikke, det spørs hvor langt snekkerne kommer seg, og de er jo så himla effektive.
Satser på det nåJa, veiene må nok vaskes
Håper at det ikke blir mer snø nå
Helt enig med degdet er bedre..
Plutselig snur det!
Oi, det var lite. Får du lukket øynene litt nå ds?Jo. Hun sovna før 10 minutter siden oppå meg. Etter mye kamp.
Bare sovet 30 minutter siden 06 imorgen.
Greit de er effektive damen setter press på dere
![]()
God tur på hytten da,håper dere får ei kjempe fin påske etterhvertSatser på det nå![]()
bor litt i utkanten av oslo sentrum så her har jeg t-bane og buss som går hvert 5 min inn til sentrum. dyere å ha bil fordi hver gang man skal til byen må man gjennom bom frem og tilbakeDu bor i by gjør du ikke?![]()
Takk for detGod tur på hytten da,håper dere får ei kjempe fin påske etterhvert
(Sånn at jeg ikke glemmer det til helgen)
Ja,også er det vel godt mer kollektivt,når man ikke er gravid dabor litt i utkanten av oslo sentrum så her har jeg t-bane og buss som går hvert 5 min inn til sentrum. dyere å ha bil fordi hver gang man skal til byen må man gjennom bom frem og tilbake![]()
jepp det er detJa,også er det vel godt mer kollektivt,når man ikke er gravid da![]()
Ja jeg falt for den selv om den selvsagt var den dyreste søskenvognenSyns de er så stilige! Skulle definitivt ha hatt den med 2 tette eller tvillinger![]()
Kan jeg tenke megJa, ekstra stas for pappaen![]()
Nei, ikke når hun sover på meg i sofaenOi, det var lite. Får du lukket øynene litt nå ds?
Ja, de gjør vist deteller mest på mannen da. Haha
Kos dereSånn, da skal jeg straks kjøre av fergen og på matbutikken. Skravles![]()
Lille U og megHei!
Huff da...du eller barna?