Skravletråd Mars!

Håper dere blir ferdig med hus før baby:)
Det er vi nok :)

Fikk ikke sitert det forrige innlegget ditt. .jeg har nok ikke vogn dilla jeg heller, men jeg har lett og leter fortsatt etter den perfekte vognen :p håper det stopper på denne ;)

Det er vi nok :)

Fikk ikke sitert det forrige innlegget ditt. .jeg har nok ikke vogn dilla jeg heller, men jeg har lett og leter fortsatt etter den perfekte vognen :p håper det stopper på denne ;)
Hvilken vogn hadde du sist gang?
Jeg har klart meg med to til to barn.
Kunne gjerne tenkt meg flere, men mannen mener det er sløsing av penger :p

Hvilken vogn skal du ha denne gangen? :)
Denne gangen ble det Bugaboo buffalo :)
Hvilken vogn hadde du sist gang?
Jeg har klart meg med to til to barn.
Kunne gjerne tenkt meg flere, men mannen mener det er sløsing av penger :p
Sist hadde jeg simo kombi, har den fortsatt :)
Også hadde vi bagvognen etter mannen, ein 34 år gammel emmaljunga vogn, veldig fin men litt smale hjul..
Deretter quinny Zapp Xtra og ei emmaljunga trille . Det var ingen av de jeg falt skikkelig for. .

Noen dager sa hun. Får kun beskjed om det er noe. Er prøvene fine, hører jeg ingenting. Er det rart av meg og nesten ønske litt at jeg hører noe? Hadde bare vært så greit med en grunn for smertene...

Hihi. Så lenge kroppen klarer det! Pass på deg og lillesøster nå ❤ hvor skal dere i påska?
Nei,jeg skjønner deg godt, det er lettere å godta smerte når det er en grunn. ♡

Jeg håpet vi kunne få dratt en tur på hytta,og besøkt søstra mi og nevøen min som jeg ikke har sett siden september :o :( men det spørs hvor langt vi har kommet med huset og om snekkerne er avhengi av at vi jobber i påsken.. :/

Nå må trappegrinda opp! Leker i mellomgangen med frøkna og hun forsøker seg på trappa. Visste ikke at hun var kommet så langt at hun lett klatra tre fire trinn opp :p (stod selvfølgelig å passa på) :) så nå er hun iallefall mobil :p
På tide å sikre litt da ja :)

Denne gangen ble det Bugaboo buffalo :)

Sist hadde jeg simo kombi, har den fortsatt :)
Også hadde vi bagvognen etter mannen, ein 34 år gammel emmaljunga vogn, veldig fin men litt smale hjul..
Deretter quinny Zapp Xtra og ei emmaljunga trille . Det var ingen av de jeg falt skikkelig for. .
Synes bugaboo ser spennende ut jeg også :)

Back
Topp