Send hit asap!Her er våren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Send hit asap!Her er våren![]()
Akkurat kommet over 500 nåHvor mange har du nå?![]()
Kunne nesten tenke meg detSkal jobbe i påska jeg![]()
Noen dager sa hun. Får kun beskjed om det er noe. Er prøvene fine, hører jeg ingenting. Er det rart av meg og nesten ønske litt at jeg hører noe? Hadde bare vært så greit med en grunn for smertene...Huff da,skulle ønske de kunne gi deg noen svarhvor lenge må du vente på de prøvesvarene?
Jada, i morgen?neida det roer seg litt mot helgen her. Men jeg vil så gjerne på påskeferie og så da å jeg gjør litt ekstra. .
![]()
Krysser fingre for at det forsvinner fortJa.. nå er bakken hvit og alt er sørpe :/
Hehe, godt du passer påNeiiii! Du får da altså ikke lov å måke, bare så det er sagt!
Den har vært nydeligSer ut som jeg dropper duppen
Håper ferien har vært bra![]()
Hvor mange har du nå da?Merker det går sakte med innleggene denne måneden. Skulle klare 800 i løpet av fredag. Det kan bli vel hardt![]()
![]()
Herlig bilde![]()
Balsam for en stresset sjel.
Lukten av fjøre. Av tang og saltvann.
Trilletur trengs, selv om babyen sover.
Det klarer du lettAkkurat kommet over 500 nå![]()
Par uker tok det sikkert hos meg sist gang. Spørs vel hvor "hardt" man tråkker overNoen som vet hvor lenge etter et overtråkk man kan forvente å være smertefri og ha normal bevegelse i ankelen?
Jepp, er en stund til neste ferieKunne nesten tenke meg det
Du har jo akkurat hatt ferie![]()
Håper og detKrysser fingre for at det forsvinner fort![]()
Triller forbi nesten hver dag. Kjører forbi flere ganger for dagen.Herlig bilde![]()
random quote!Aner ikkebare fått beskjed om at ci skal noe jeg.

Så braDen har vært nydeligbare altfor kort!
![]()
Heldigvis noen dager igjen av mars etter påske ogsåDet klarer du lettheia, heia!