Jeg, men må er mannen på vei til å hente lille U siden han har kastet opp i barnehagenÅ neihvem er syk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg, men må er mannen på vei til å hente lille U siden han har kastet opp i barnehagenÅ neihvem er syk
Her holder han litt på de men kaster de fort vekk. Så får se hvordan nestemann blir;-)Typisk...
Hun her leker litt med de nå,de er babyene hennes men det er ikke ofte og kun favorittene.
Ja sov veldig godt i nattHåper du har fått sove godt i natt![]()
Så gøyI dag skal jeg handle barnevogn![]()
huff daJeg, men må er mannen på vei til å hente lille U siden han har kastet opp i barnehagen
Dumme snøHvor ble det av våren? Nå snør det faktisk!![]()
da synes jeg snøen skulle holdt seg unna!Jaaa.. vært striregn noen dager og. så mye av snøen er borte. Trenger jo ikke komme ny da!
God morgenGod morgen. Hvilke planer har dere idag da? Her skal vi i åpen barnehage på påskelunch idag før jeg skal på kveldsvakt
![]()
Det blir stasDenne gang er det privat![]()
Æsj!Jeg hater omgangssjuke!!!!!!!
Stakkars dereJeg, men må er mannen på vei til å hente lille U siden han har kastet opp i barnehagen
hvilken vogn skal dere ha?Ja, hadde i grunn bestemt vogn før jeg bør gravidog i egentlig skulle jeg vente til mai med kjøpe, men så er det det jo baby kveld i dag, så får med gavekort på 2000. Så da benytter jeg meg av det
![]()
Ja, jeg kan jo skjønne de er litt kjedelig også da. Helt myke og lager ikke lyd når de blir kastetHer holder han litt på de men kaster de fort vekk. Så får se hvordan nestemann blir;-)
Ja, skal ha Bugaboo buffalo. I rosaSå gøy. Har du bestemt deg for hvilken vogn du vil ha?
Jeg drar inn nå rett etter jeg har levert i bhg. Skal ikke ha noen av tilbudene de har i kveld, og vogn tilbudet et hele dagenhvilken vogn skal dere ha?![]()
vi var så heldig at vi fikk tak i understell til halvpris som var helt nytt og bagen etter N er ny, så det blir sportsvogn vi kjøper evt her![]()
her er vi snart klare for lillebror ! <3 mangler bare noe småtteri![]()
men det er mannen som må dra på slike kvelder, jeg får ikke lov av legene jeg. det er jo for det beste da4 dagen jeg våkner med stein hardmage og våkner opp til flere ganger om natten med kynnere. så håper alt ser bra ut på fredag
![]()
skjønner detJeg drar inn nå rett etter jeg har levert i bhg. Skal ikke ha noen av tilbudene de har i kveld, og vogn tilbudet et hele dagenbekkenet mitt klarer ikke å stå i kø hele kvelden...
Vi skal ha Bugaboo buffalo
Mi er 4 år så jeg har ikke behov for søskenvogn, men skal ha ståbrett på vognen![]()
Lille U og megÆsj!hvem er syk??
omgansyken er ikke gøyLille U og meg
Det er jo klart du må benytteJa, hadde i grunn bestemt vogn før jeg bør gravidog i egentlig skulle jeg vente til mai med kjøpe, men så er det det jo baby kveld i dag, så får med gavekort på 2000. Så da benytter jeg meg av det
![]()
Det nærmer seg ihvertfallTja. Ikke riktig enda, men snart![]()