Skravletråd Mars!

Bugaboo buffalo blir det denne gangen. Har ei simo vogn eller tuppa, men den er så stor og tung syns jeg..
Kjenner ikke til den jeg:P
Men så har jeg anti-vogndille:cool:
Hadde samme Simo til alle tre gutta, og den var brukt til to barn før jeg fikk den:P

God morgen:)
Så flott hun har sovet i et strekk!
Hva skal dere idag?:)
Nå går jeg tur.
Så skal jeg brette klær og rydde litt

Samtale med presten ang dåpen klokken 14, hive i ungene noe mat før mellomste på trening 1645 som jeg hadde tenkt å droppe denne uka til jeg fant ut at jeg er hinderløypeansvarlig. Det er vi to ganger, første gang var jeg hjemme med sykt barn, så vi får prøve å klare det i dag...

Etter ungenes treninger sikkert middag som kveldsmat og deretter rydde.

Mye tyder på at snekkeren ikke blir ferdig med mammas nye kjøkken i dag. Hun skal bake tre kaker og lage koldtbord til dåpen der på lørdag. Det kan bli hos meg. Da helst ikke stort mer enn svigermor på besøk, yngste datteren hennes kanskje, hun kan være ute med ungene. Andre datter med samboer blir....for mye folk om mamma og pappa skal være der også. Mamma må ha litt ro (og pappa) for å lage til maten...

Pust
Senk skuldrene.
Pust.

Døpt blir hun.

Hehe, absolutt. Jenter bruker bare rosa og lilla fikk jeg beskjed om i morges ;) da dro hun i barnehagen med et rosa tutuskjørt utenpå den rosa joggebuksen :p
Hihi så søtt :D lilla er det her virker det som :p

Nå går jeg tur.
Så skal jeg brette klær og rydde litt

Samtale med presten ang dåpen klokken 14, hive i ungene noe mat før mellomste på trening 1645 som jeg hadde tenkt å droppe denne uka til jeg fant ut at jeg er hinderløypeansvarlig. Det er vi to ganger, første gang var jeg hjemme med sykt barn, så vi får prøve å klare det i dag...

Etter ungenes treninger sikkert middag som kveldsmat og deretter rydde.

Mye tyder på at snekkeren ikke blir ferdig med mammas nye kjøkken i dag. Hun skal bake tre kaker og lage koldtbord til dåpen der på lørdag. Det kan bli hos meg. Da helst ikke stort mer enn svigermor på besøk, yngste datteren hennes kanskje, hun kan være ute med ungene. Andre datter med samboer blir....for mye folk om mamma og pappa skal være der også. Mamma må ha litt ro (og pappa) for å lage til maten...

Pust
Senk skuldrene.
Pust.

Døpt blir hun.
Oooh, hektiske dager hos dere:)
I mål kommer dere uansett!

17e1c959a96739e4bdb15afa5bda4061

Balsam for en stresset sjel.

Lukten av fjøre. Av tang og saltvann.

Trilletur trengs, selv om babyen sover.

Back
Topp