Det er bare meg, mannen er på jobb, men takkKos dere med vognkjøp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bare meg, mannen er på jobb, men takkKos dere med vognkjøp![]()
Kjenner ikke til den jegBugaboo buffalo blir det denne gangen. Har ei simo vogn eller tuppa, men den er så stor og tung syns jeg..
Håper dere blir ferdig med hus før babyAbsolutt, føler det nok litt bedre når huset er ferdig. Når dytter jeg det på en måte bare foran meg..![]()
Nå går jeg tur.God morgen
Så flott hun har sovet i et strekk!
Hva skal dere idag?![]()
Så koseligLitt over alt,men de vi muligens skal besøke bor i Solør. Har hytte på finnskogen jeg gjerne vil på![]()
Hihi så søttHehe, absolutt. Jenter bruker bare rosa og lilla fikk jeg beskjed om i morgesda dro hun i barnehagen med et rosa tutuskjørt utenpå den rosa joggebuksen
![]()
Ja gleder meg til å se igjen guttaDet blir vel gode å komme hjem ?![]()
Hvor mange har du nå?Merker det går sakte med innleggene denne måneden. Skulle klare 800 i løpet av fredag. Det kan bli vel hardt![]()
![]()
Hvordan har ferien vært?Ja gleder meg til å se igjen gutta![]()
Skal jobbe i påska jegSkal ikke ha påskeferie du altså?![]()
Oooh, hektiske dager hos dereNå går jeg tur.
Så skal jeg brette klær og rydde litt
Samtale med presten ang dåpen klokken 14, hive i ungene noe mat før mellomste på trening 1645 som jeg hadde tenkt å droppe denne uka til jeg fant ut at jeg er hinderløypeansvarlig. Det er vi to ganger, første gang var jeg hjemme med sykt barn, så vi får prøve å klare det i dag...
Etter ungenes treninger sikkert middag som kveldsmat og deretter rydde.
Mye tyder på at snekkeren ikke blir ferdig med mammas nye kjøkken i dag. Hun skal bake tre kaker og lage koldtbord til dåpen der på lørdag. Det kan bli hos meg. Da helst ikke stort mer enn svigermor på besøk, yngste datteren hennes kanskje, hun kan være ute med ungene. Andre datter med samboer blir....for mye folk om mamma og pappa skal være der også. Mamma må ha litt ro (og pappa) for å lage til maten...
Pust
Senk skuldrene.
Pust.
Døpt blir hun.
Åja det er ikke lenger nei1 t og 15 min ca,30 av de på ferge som jeg er på nå . Jeg syns det går fort siden jeg er så vant til strekningen![]()
Ja.. nå er bakken hvit og alt er sørpe :/Dumme snø![]()
Helt fantastiskHvordan har ferien vært?
Tror jeg akkurat har kommet over 500 nåHvor mye mangler du?
I mål kommer vi. Enten slik eller sånn.Oooh, hektiske dager hos dere
I mål kommer dere uansett!
Jeg også!da synes jeg snøen skulle holdt seg unna!
Ser ut som jeg dropper duppenSov godt
Vi venter på bussen som skal hente oss på hotellet![]()
Hvilken vogn skal du ha denne gangen?Det er bare meg, mannen er på jobb, men takk![]()