Har du fått noen gaver så langt ?Takk for det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fått noen gaver så langt ?Takk for det![]()
Nope har ikke detHar du fått noen gaver så langt ?![]()
Nope har ikke detHar du fått noen gaver så langt ?![]()
Det er vi nokHåper dere blir ferdig med hus før baby![]()
Grønn var også med i miksen her ei stundHihi så søttlilla er det her virker det som
![]()
Det skjønner jeg ♡Ja gleder meg til å se igjen gutta![]()
Hvordan feires dagen da?Nope har ikke det
Hvilken vogn hadde du sist gang?Det er vi nok![]()
Fikk ikke sitert det forrige innlegget ditt. .jeg har nok ikke vogn dilla jeg heller, men jeg har lett og leter fortsatt etter den perfekte vognenhåper det stopper på denne
![]()
Neida,går fortÅja det er ikke lenger nei![]()
Denne gangen ble det Bugaboo buffaloHvilken vogn skal du ha denne gangen?![]()
Sist hadde jeg simo kombi, har den fortsattHvilken vogn hadde du sist gang?
Jeg har klart meg med to til to barn.
Kunne gjerne tenkt meg flere, men mannen mener det er sløsing av penger![]()
Til fredag skal vel holde hardt, men ila mars så?Tror jeg akkurat har kommet over 500 nå![]()
Nei,jeg skjønner deg godt, det er lettere å godta smerte når det er en grunn. ♡Noen dager sa hun. Får kun beskjed om det er noe. Er prøvene fine, hører jeg ingenting. Er det rart av meg og nesten ønske litt at jeg hører noe? Hadde bare vært så greit med en grunn for smertene...
Hihi. Så lenge kroppen klarer det! Pass på deg og lillesøster nå ❤ hvor skal dere i påska?
BabysvømmingPuhh.. Sliten jeg nå...
Hvert noen hektiske dager
Hvordan går det jenter?
Jeg skal på jobb om noen timer. Dere skal i dag?
På tide å sikre litt da jaNå må trappegrinda opp! Leker i mellomgangen med frøkna og hun forsøker seg på trappa. Visste ikke at hun var kommet så langt at hun lett klatra tre fire trinn opp(stod selvfølgelig å passa på)
så nå er hun iallefall mobil
![]()
Hatt en fin ferie?God morgen
Kos dere på påskelunsj!
Her skal vi fly hjem![]()
Luring
Synes bugaboo ser spennende ut jeg ogsåDenne gangen ble det Bugaboo buffalo
Sist hadde jeg simo kombi, har den fortsatt
Også hadde vi bagvognen etter mannen, ein 34 år gammel emmaljunga vogn, veldig fin men litt smale hjul..
Deretter quinny Zapp Xtra og ei emmaljunga trille . Det var ingen av de jeg falt skikkelig for. .
Ut mars må jeg prøve påTil fredag skal vel holde hardt, men ila mars så?![]()
Helt santJa, jeg kan jo skjønne de er litt kjedelig også da. Helt myke og lager ikke lyd når de blir kastet![]()