Glukosebelastning i dag..

Var i går å tok glukosebelastning gang nr 2. Var i uke 12 også. Helt forferdelig drikk, og helt forferdelige timer å sitte på venterommet. Hadde heldigvis med meg 3 hjemmelaga hveteboller i veska som gikk på høykant ned etter jeg var ferdig :p Blodsukkeret var fint, men var egentlig innstilt på at det sto dårlig til fordi jeg har null kontroll når det kommer til beherskelse av søtsaker :(

Uff det er helt fælt:(. Ble du også kvalm og dårlig, og resten av dagen? :(. Godt å ha mat og eller belønning når man er ferdig med det der altså. Fysj. Men da er du jo good to vennen:). Så deilig at det var normalt! Gratulerer! :D. Jeg har også problemer med det.. går opp 1 kg uka. Ser ikke ut som jeg klarer å sette ned farten på vekt økningen gitt.. kanskje det er stor baby? :)<3

Uff det er helt fælt:(. Ble du også kvalm og dårlig, og resten av dagen? :(. Godt å ha mat og eller belønning når man er ferdig med det der altså. Fysj. Men da er du jo good to vennen:). Så deilig at det var normalt! Gratulerer! :D. Jeg har også problemer med det.. går opp 1 kg uka. Ser ikke ut som jeg klarer å sette ned farten på vekt økningen gitt.. kanskje det er stor baby? :)<3
Var litt uggen noen timer, og hadde virkelig ulvehunger resten av dagen hehe! Jeg var overrasket når jeg gikk på vektah os legen. Hadde bare gått opp 2 kg de siste 5 ukene. Her gikk det virkelig fort i starten, men forhåpentligvis har det roet seg litt nå? Fortsatt + 14 kg, men det kan jo gå litt i rykk og napp :) På symfyse-fundusmålet ble jeg målt til litt over normalstreken, men innafor normalområdet. Legen mente det ikke hadde noe å si for str. på baby, da så mye kunne spille inn. Vi har for øvrig bare store barn på begge sider. Samboer var 5,8 kg når han ble født!! Han ble kaldt konfirmanten på barsel, og jeg håper ikke vår blir SÅ stor, hehe!! :D

Var litt uggen noen timer, og hadde virkelig ulvehunger resten av dagen hehe! Jeg var overrasket når jeg gikk på vektah os legen. Hadde bare gått opp 2 kg de siste 5 ukene. Her gikk det virkelig fort i starten, men forhåpentligvis har det roet seg litt nå? Fortsatt + 14 kg, men det kan jo gå litt i rykk og napp :) På symfyse-fundusmålet ble jeg målt til litt over normalstreken, men innafor normalområdet. Legen mente det ikke hadde noe å si for str. på baby, da så mye kunne spille inn. Vi har for øvrig bare store barn på begge sider. Samboer var 5,8 kg når han ble født!! Han ble kaldt konfirmanten på barsel, og jeg håper ikke vår blir SÅ stor, hehe!! :D
5,8 kilo :o å fy flate!

Gud hjelpe meg! Det er for stort!

Uff ja du også ja:(. Godt å være ferdig med det. Og den ulvehungeren er så bad også. Er lei av å være mye og veldig sulten! Åh så godt det har roet seg hos deg nå!! Hvor mange uker er du? Jeg er i uke 25 i morgen og veide sist 14 kg mer.. ja gud får håpe ikke din blir så stor! :o. Guri meg! :o

Uff ja du også ja:(. Godt å være ferdig med det. Og den ulvehungeren er så bad også. Er lei av å være mye og veldig sulten! Åh så godt det har roet seg hos deg nå!! Hvor mange uker er du? Jeg er i uke 25 i morgen og veide sist 14 kg mer.. ja gud får håpe ikke din blir så stor! :eek:. Guri meg! :eek:
Jeg er 27+6 i dag. Men hadde altfor høy bmi i utgangspunktet, så er nok gått opp alt for mye. Må nok belage meg på døgnet-rundt-trilling i juni :eek:

Hehe ja, jeg ser for meg en eksplosjon av underlivet. Er livredd for å få så stor baby at jeg revner fra ende til annen :p
Satser på babyen ikke har arvet akkurat den biten :p jeg hadde nekta å føde haha!

Fikk ikke no svar fra legen i går så ringte legekontoret nå.

Fikk ikke heelt klarhet i ting for hun sa noe om at det var 4 og at den kunne ha bli tatt her hun visste ikke. Også sa hun 4.3 - 4.4 ? Så var det slutt resultatet da tro? Da skal jeg ha normal verdi .. men siden hun var så usikker så ba jeg hun si til legen at hun gjerne kunne gi meg et svar på meld ila dagen.

Kan jo hende at hun følte hun ikke trengte å gi meg svar siden de var i orden. Men hun skrev jo klinkende klart i brevet at jeg skulle få svar.. :p.

Fikk ikke no svar fra legen i går så ringte legekontoret nå.

Fikk ikke heelt klarhet i ting for hun sa noe om at det var 4 og at den kunne ha bli tatt her hun visste ikke. Også sa hun 4.3 - 4.4 ? Så var det slutt resultatet da tro? Da skal jeg ha normal verdi .. men siden hun var så usikker så ba jeg hun si til legen at hun gjerne kunne gi meg et svar på meld ila dagen.

Kan jo hende at hun følte hun ikke trengte å gi meg svar siden de var i orden. Men hun skrev jo klinkende klart i brevet at jeg skulle få svar.. :p.
Håper du får et klart svar fra legen. Får vel purre på legekontoret jeg også, enda ikke hørt noe og tok den jo på fredagen.

Håper du får et klart svar fra legen. Får vel purre på legekontoret jeg også, enda ikke hørt noe og tok den jo på fredagen.

Selv om det er super frustrerende å sitte vente som vi gjør, kan det jo hende det vil si det er resultater legene tenker de ikke trenger å si i fra om.. ja vi får se, jeg må ha et klart svar. Får vel ikke meld før i kveld :p eller i morgen :p

Jeg og. Fy fela så kvalmt!

Back
Topp