Glukosebelastning i dag..

Jeg har også tatt den.. :hungover: Var helt forferdelig.. La gravide komme inn fastende kl 9, drikke helt forferdelig og søt drikke, så vente i 2 timer uten mat eller drikke (ikke vann en gang), kjempe kvalm (!!), for så å bli stukket i fingeren og prøvene var helt strålende.. Jeg var dårlig resten av dagen. :grumpy:
Har ikke hatt noen symtomer på svangerskapsdiabetes untatt at jeg var overvektig før jeg ble gravid så jeg kommer til å nekte å ta glukosebelastningen igjen i uke 28-30 hvis de ikke har bedre argumenter å komme med..
 
Tenker også at den må være ok siden de ikke har ringt:) :) oppdater oss i morgen! :)
 
Har sendt dem melding på helseresponsappen, så da hører jeg nok noe i morgen (og muligens ødelegger for helgens utskeielser :p ).
 
Har sendt dem melding på helseresponsappen, så da hører jeg nok noe i morgen (og muligens ødelegger for helgens utskeielser :p ).

Det er ålreit å bare få vite det:) :). Håper at alt er normalt hos deg og så du ksn likevel kose deg i helgen! :)
 
Det er ålreit å bare få vite det:) :). Håper at alt er normalt hos deg og så du ksn likevel kose deg i helgen! :)
Tviler siden jeg er i dobbel risiko (høy bmi + hatt det i tidligere svangerskap), men koser meg med kvikk lunsj i kveld :p
 
Tviler siden jeg er i dobbel risiko (høy bmi + hatt det i tidligere svangerskap), men koser meg med kvikk lunsj i kveld :p
Jeg hadde sv.dia. med nr to, men slapp unna denne gang! Jeg var også veldig forberedt på en ny runde, men slapp heldigvis unna (har også høy bmi pluss to søsken med type 1)..
 
  • Liker
Reactions: BMC
Back
Topp