Glukosebelastning i dag..

Tenk så deilig d blir med mat etterpå ;)
 
Usj! Det høres ikke ut som en god start på dagen:D
 
Huff ja, husker det selv ! Utrolig ekkelt å skulle sitte å vente etter man har tatt den, for man blir jo så jævelig uvell

Ja herregud , så ikke den uvelheten komme:(. Shit! Er jo egentlig ikke så rart når en er gravid driiiiit sulten og fått sukkerkick vann som er så søtt atte fy.. gugg..
 
Har tatt med meg frokost som skal rett nedi magen etter detta ass!

Får forresten ikke svar i dag. Håper kanskje i morgen..
 
Ja herregud , så ikke den uvelheten komme:(. Shit! Er jo egentlig ikke så rart når en er gravid driiiiit sulten og fått sukkerkick vann som er så søtt atte fy.. gugg..
Mm det er grusomt ! Jeg fikk heldigvis ligge på ett av legene sitt kontor sist, siden personen ikke var på jobb :)
 
Sulten! Sur! Sulten! :p haha flott start :p hilsen grumpy pregnant lady

Jeg sitter også og venter etter det drit ekle sukkervannet! Smågulper og brekker meg.. fysj for en ekkel start på dagen!! Synes synd på meg selv nå.. :-/
 
Lykke til :)
Jeg tok den testen selv for noen uker diden, det er såå ekkelt å drikke den søte, tjukke væska!!
Håper resultatet ditt blir bra :)
 
Jeg sitter også å venter!! Det tok en halvtime før de tok meg inn i tillegg, så da var jeg rimelig forbanna!! Har dere fått den ferdigblanda eller den de rører ut selv? Denne gang fikk jeg
ferdigblandet og synes den var myyye lettere å få ned enn den tykke melismassen de blander ut..
 
Jeg sitter også og venter etter det drit ekle sukkervannet! Smågulper og brekker meg.. fysj for en ekkel start på dagen!! Synes synd på meg selv nå.. :-/

Det er no skikkelig drit! Det gikk i bølgedaler for meg, var verst med kvalmen og uggenheten kombinert med ekstrem sult den første timen. Synes også synd på deg:( jeg er endelig kommet meg hjem. Kjenner jeg har behov for å ikke gjøre så mye resten av dagen og prøve å få igjen humøret mitt.. tok du med mat?
 
Lykke til :)
Jeg tok den testen selv for noen uker diden, det er såå ekkelt å drikke den søte, tjukke væska!!
Håper resultatet ditt blir bra :)

Ja var liksom godt med engang, fikk to glass med gj siktig sukkervann. Også ble jeg rimelig uggen :(. Kan jeg spørre om hvordan svaret ditt var? :)
 
Back
Topp