Takk for detJa! Gratulerer så mye til bonusguttenMå kose dere masse i dag
![]()
Peppes og kaker er ikke feil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detJa! Gratulerer så mye til bonusguttenMå kose dere masse i dag
![]()
ja hehe..helt santt...jeg er dårlig med blomster også gitt...dauer bare jeg ser på deEr jo så fint med blomster! Men de vanlige dauer så fort hehe
hehe rosa og grått er fint sammen daNå kunne jeg jo ha strikket! Skal strikke sokker til meg selv, har slitt ut to par ullsokker siden vi flytta hitMen må kjøpe garn. Har jo garn.. Men vil ha rosa og grå sokker hehe
Takk for det![]()
Peppes og kaker er ikke feil![]()
hehe nei det er heller ikke min sterke sideja hehe..helt santt...jeg er dårlig med blomster også gitt...dauer bare jeg ser på de![]()
Hehe godt å vite vi er flere...min mor er veldig flink med blomster..men ikke arva de egenskapene gitthehe nei det er heller ikke min sterke side![]()
hehe rosa og grått er fint sammen da
Skulle dressen til snuppa være i det...men den røska jeg opp igjen haha..huff...tenker heller lage til vinter igjen i str. 1år-1,5år.
OK, lenge siden jeg har sett på det egentlig. Blir ikke denne gangen heller tror jegsom det pleier syns jeg...ikke kjempe bra , men helt ok![]()
Det hørtes veldig godt ut da!Hmm neeei. kan ikke bli sittende i sofaen jeg i dag gitt.
Må få bakt 2 kaker også...heldigvis ikke noe hokuspokus. Han bryr seg ikke uansett så lenge det er godtSå trenger ikke noe kunstverk til han
Blir sjokoladekake og eplekake med is. namme nam
![]()
Nei, men.. pytt pytt.. kan ikke være flink på altHehe godt å vite vi er flere...min mor er veldig flink med blomster..men ikke arva de egenskapene gitt![]()
Så bra! Ja, lurt å prøve å gjøre det til en vaneJa! og hun sov en halvtime i vogna på kvelden og så jeg fikk ligge litt i fanget til mannenskal prøve å legge henne i vogna litt på dagen i dag også selv om hun bare tar en halvtimes tid så kan det jo bli lengre etterhvert! Husker lillegutt også bare tok sånne halvtimes-lurer i starten, men gikk seg til
![]()
Jepp, I natt var fantastisk. Sov fra midnatt til 5 i egen seng, så matpause igjen 7,sto opp 8. Funker detLige måde
Blir det noe mer søvn?
Så bra! Ja, lurt å prøve å gjøre det til en vaneog absolutt deilig med litt kjærestetid!
Huff da :/ kjenner flere hvor det går gått kjempebra da, så ikke bare negativt.. Men man vet aldriJa det er det og kjenner ei som gjorde det og nå har hun konstant supertørre øyne og må dryppe hele tiden![]()
![]()
Ja, lenge siden vi har sett henne nå :OHvor har det blitt av rosa hmm
Huff da :/ kjenner flere hvor det går gått kjempebra da, så ikke bare negativt.. Men man vet aldri
Hvor langt er det dit? Vi har hytte, men det er bare 1t-1,5t kjøringVeldig lyst å dra på hytta, men usikker på om jeg orker å kjøre så langt med baby. Gjorde det med lillegutt da han var 3 mnd og det gikk det, men da var det sommer og hytta er heller ikke spesielt godt isolert. og det er tidlig påske.. Så jeg heller litt mot nei, dessverre..
Dere da?
hmmmm jaJa, lenge siden vi har sett henne nå :O