Skravletråd

God morgen ladies!

Her har vi sovet godt... Sovna i 20 tiden, mat kl 23, sov til rundt 4 tror jeg og så videre til 8.. :) merker det blir tidligere morgen med tidligere legging men det er egentlig greit...

Her er det strålende sol, så når det blir dags for dupp så bærer det ut i solen, men kaffe i termokopp og forhåpentligvis sovende baby i vogna :) ellers lite planer!
God morgen :D for ei herlig natt!

Kos dere i sola :) vi skal også ut og gå nå, men er overskyet her da :/

Er gjerne litt annet i brillene ja

Nei, har nok ikke turt selv om det var mulig - og det jo ganske dyrt i tillegg..
Ja det er det og kjenner ei som gjorde det og nå har hun konstant supertørre øyne og må dryppe hele tiden :o :o

God morgen ladies!

Her har vi sovet godt... Sovna i 20 tiden, mat kl 23, sov til rundt 4 tror jeg og så videre til 8.. :) merker det blir tidligere morgen med tidligere legging men det er egentlig greit...

Her er det strålende sol, så når det blir dags for dupp så bærer det ut i solen, men kaffe i termokopp og forhåpentligvis sovende baby i vogna :) ellers lite planer!
God morgen;)
Så bra. fin natt her også:)

Så deilig med finvær, deilig sol her også!

Fått dårligere syn i graviditeten? Det gjorde jeg! Er bittelitt nærsynt, men en periode så jeg ikke teksten på tv'n.. Og det varte en god stund etter fødsel. Nå er det bedre :) er hormonelt, så endrer seg vanligvis tilbake til utgangspunktet :D

Åja kan man det hehe.. Det visste jeg ikke :P Ser greit, men mannen ser bedre enn meg :P

God morgen ja!

Lykke til og kose dere.

Skal ut på senteret snart, bytte et par pensko i en str. mindre.
Så blir det trilletur i sola.
Rydde kjeller.
13åring i hus i dag så skal på peppes og ha besøk her.
Gratulerer til bonusgutten :D stor dag!

Trilletur i sola - kos :)
Rydde kjeller - not do much :P

Nå kunne jeg jo ha strikket! Skal strikke sokker til meg selv, har slitt ut to par ullsokker siden vi flytta hit :o Men må kjøpe garn. Har jo garn.. Men vil ha rosa og grå sokker hehe

Ser det snakkes om påsken ja...vi skal på hytten
Gratulerer til bonusgutten :D stor dag!

Trilletur i sola - kos :)
Rydde kjeller - not do much :p

Takk for det:D

Nei, gleder meg ikke:P
Om jeg bare får 1t så tror jeg en del er gjort...mannen var flink i går og fikk kastet en del.

Back
Topp