Skravletråd

Har time i morgen, heldigvis. Et til å bli helt sprø av dette :O

Hvilken styrke trenger du?

Så bra :) Det er jo ganske snart.. Selv om jeg skjønner det sikkert føles litt lenge til likevel :/

Jeg har -2.25 og -2,75 nå men ser ikke veldig bra så mulig jeg bør ha litt sterkere.. Så jeg ser jo ikke kjempedårlig, men kan ikke gå uten linser/briller da ser jeg ikke noe :P

Så bra :) Det er jo ganske snart.. Selv om jeg skjønner det sikkert føles litt lenge til likevel :/

Jeg har -2.25 og -2,75 nå men ser ikke veldig bra så mulig jeg bør ha litt sterkere.. Så jeg ser jo ikke kjempedårlig, men kan ikke gå uten linser/briller da ser jeg ikke noe :P
Er mest fordi jeg skulle hatt time sist torsdag at det føles lenge ut :P

Er ganske likt da, har pt - 2,25 på begge.. Så blir spennende å se om det må endres på (på begge eller bare ene?)
Husket jeg en gang spurte om laseroperasjon, og fikk vite at da måtte man ha hatt stabilt syn i minst to år. Ikke at jeg skal operere, men hver gang jeg nærmer meg den magiske grensen, så skjer det noe ..

God morgen :)
Ingen planer :) Har hatt en veldig hektisk helg så det kjennes godt med litt avslappings :)

Lykke til på hs, spennende å veie da! Her var hun 7570 for tre uker siden så hun ligger vel på rundt 8 kg :P
Godt å ta det med ro :D

Hihi, min er sikkert en liten fjert i forhold til de andre :P

Er mest fordi jeg skulle hatt time sist torsdag at det føles lenge ut :p

Er ganske likt da, har pt - 2,25 på begge.. Så blir spennende å se om det må endres på (på begge eller bare ene?)
Husket jeg en gang spurte om laseroperasjon, og fikk vite at da måtte man ha hatt stabilt syn i minst to år. Ikke at jeg skal operere, men hver gang jeg nærmer meg den magiske grensen, så skjer det noe ..

Ja det blir jo spennende å se :) I brillene mine har jeg -2,25 og -3 tror jeg. Men liker ikke å gå med de og får vondt i hodet.

Uhh nei laser tør jeg ikke :o

God morgen :)

Her vurderer jeg litt frem og tilbake om jeg skal dra inn til foreldrene mine etterpå eller ikke - mannen skal i den retningen for behandling. Utover det, ingen planer

Heier på 6kg :)
Fint å ikke ha planer syns jeg :) lettere å holde rutiner :)

God morgen ladies!

Her har vi sovet godt... Sovna i 20 tiden, mat kl 23, sov til rundt 4 tror jeg og så videre til 8.. :) merker det blir tidligere morgen med tidligere legging men det er egentlig greit...

Her er det strålende sol, så når det blir dags for dupp så bærer det ut i solen, men kaffe i termokopp og forhåpentligvis sovende baby i vogna :) ellers lite planer!

Ja :) lever lenge på en sånn natt!! :)
Ser dere også fikk inn litt ekstra :D

Ja! og hun sov en halvtime i vogna på kvelden og så jeg fikk ligge litt i fanget til mannen :) skal prøve å legge henne i vogna litt på dagen i dag også selv om hun bare tar en halvtimes tid så kan det jo bli lengre etterhvert! Husker lillegutt også bare tok sånne halvtimes-lurer i starten, men gikk seg til :)

Ja det blir jo spennende å se :) I brillene mine har jeg -2,25 og -3 tror jeg. Men liker ikke å gå med de og får vondt i hodet.

Uhh nei laser tør jeg ikke :o
Er gjerne litt annet i brillene ja

Nei, har nok ikke turt selv om det var mulig - og det jo ganske dyrt i tillegg..

God morgen! Har dere sovet godt?

Vi har hatt en bedre natt i natt :) Hun sovna først i vogna kl 19, hadde et lite håp om at hun ville sove en stund :p Men sov bare en halvtime. Jaja :) Så sov hun videre på meg resten av kvelden..
Men så sov hun fra 22.30 til 02.10 det er jo 3t og 40 min :D Veldig mye bedre enn det har vært her i det siste :) Så sov hun 2,5t neste gangen også litt oftere etter det. Men en ganske godkjent natt :)
Så flott det var bedre i natt.

Sovet godt her:D

Fått dårligere syn i graviditeten? Det gjorde jeg! Er bittelitt nærsynt, men en periode så jeg ikke teksten på tv'n.. Og det varte en god stund etter fødsel. Nå er det bedre :) er hormonelt, så endrer seg vanligvis tilbake til utgangspunktet :D

God morgen ladies!

Her har vi sovet godt... Sovna i 20 tiden, mat kl 23, sov til rundt 4 tror jeg og så videre til 8.. :) merker det blir tidligere morgen med tidligere legging men det er egentlig greit...

Her er det strålende sol, så når det blir dags for dupp så bærer det ut i solen, men kaffe i termokopp og forhåpentligvis sovende baby i vogna :) ellers lite planer!
Mornings :) Høres ut som en bra natt! Ahh så deilig med sol, det savner jeg skikkelig! Har ikke sett den på en ukes tid, men ser ut som det blir sol igjen i morgen i følge yr :)

God morgen :) hva skal dere i dag?

Vi skal på helsestasjonen og ha fellestime med fysioterapeut :) blir gøy å se tassen sammen med de andre babyene :) og så skal vi veie :) håper på 6 kg, men er nok like under ;)

God morgen ja!

Lykke til og kose dere.

Skal ut på senteret snart, bytte et par pensko i en str. mindre.
Så blir det trilletur i sola.
Rydde kjeller.
13åring i hus i dag så skal på peppes og ha besøk her.

Back
Topp