Skravletråd

Snart påske.. ;) finne noe å se frem til i den grå hverdagen. Skal dere noe i påsken?

Snart påske.. ;) finne noe å se frem til i den grå hverdagen. Skal dere noe i påsken?
Vi skal besøke familien til mannen - skal kjøre opp denne gangen og det ble første lange kjøreturen vi tar med lille på (ca 8 timer)

Vurderer å kjøre på natt, da det ville vært mer naturlig for ham å sove lenge da, eller ta det på dagtid og regulere iht når han er våken (med risiko for at vi ender opp i påsketrafikken med alle de som skal på fjellet)

Dere da?

God morgen og god mandag alle sammen!

Satser på å sove videre litt til, hvis morroklumpen slutter å prate :P

Huffda.. Ingen planer i morgen da håper jeg, så du får hentet deg inn litt... Men kjenner til det.. Veldig koselig, men rimelig slips når søndagen kommer!

Jeg har spilt håndballcup i går, så jeg klarer nesten ikke å gå eller å bære lillemor.. :p dårlig form si? Men så kjekt, ble en 3 plass :) og i håp om å tenne håndballgnisten hos storesøster var hun med meg.. Litt stas at det var bare oss to ;) ellers har vi kost oss hjemme , småturer ute på lekeplass osv... I kveld avslutta vi helga med ett realt vaffelmåltid ;)

Nei heldigvis :)

Så stas! Gøy med håndball :) Alltid likt å se på, men har ikke spilt noe særlig selv :P

Veldig lyst å dra på hytta, men usikker på om jeg orker å kjøre så langt med baby. Gjorde det med lillegutt da han var 3 mnd og det gikk det, men da var det sommer og hytta er heller ikke spesielt godt isolert. og det er tidlig påske.. Så jeg heller litt mot nei, dessverre..

Dere da?

God morgen! Har dere sovet godt?

Vi har hatt en bedre natt i natt :) Hun sovna først i vogna kl 19, hadde et lite håp om at hun ville sove en stund :P Men sov bare en halvtime. Jaja :) Så sov hun videre på meg resten av kvelden..
Men så sov hun fra 22.30 til 02.10 det er jo 3t og 40 min :D Veldig mye bedre enn det har vært her i det siste :) Så sov hun 2,5t neste gangen også litt oftere etter det. Men en ganske godkjent natt :)

God morgen! Har dere sovet godt?

Vi har hatt en bedre natt i natt :) Hun sovna først i vogna kl 19, hadde et lite håp om at hun ville sove en stund :P Men sov bare en halvtime. Jaja :) Så sov hun videre på meg resten av kvelden..
Men så sov hun fra 22.30 til 02.10 det er jo 3t og 40 min :D Veldig mye bedre enn det har vært her i det siste :) Så sov hun 2,5t neste gangen også litt oftere etter det. Men en ganske godkjent natt :)
God morgen :)
Så flott med en god (-ish) natt!
her sov han en kjempeøkt i natt :D ble lagt litt senere enn vanlig i går og sov fra 22 til 03.30 :O :O så opp kl 5, 6.30 og sto opp 7.30.. Så egentlig ganske trøtt likevel :P
Han hadde to stk skikkelig rennede bæsjebleier i morrest :/ kan det være tenner?

God morgen :) hva skal dere i dag?

Vi skal på helsestasjonen og ha fellestime med fysioterapeut :) blir gøy å se tassen sammen med de andre babyene :) og så skal vi veie :) håper på 6 kg, men er nok like under ;)

Så flott med en god (-ish) natt!
her sov han en kjempeøkt i natt :D ble lagt litt senere enn vanlig i går og sov fra 22 til 03.30 :O :O så opp kl 5, 6.30 og sto opp 7.30.. Så egentlig ganske trøtt likevel :p
Han hadde to stk skikkelig rennede bæsjebleier i morrest :/ kan det være tenner?

Oi oi! Det var jo kjempebra :D Men opp tidlig ja! Her sovna hun kl 19 i går kveld og sover fremdeles!

Kan jo være det ja, ikke godt å si :/

Vi skal på helsestasjonen og ha fellestime med fysioterapeut :) blir gøy å se tassen sammen med de andre babyene :) og så skal vi veie :) håper på 6 kg, men er nok like under ;)

Ingen planer :) Har hatt en veldig hektisk helg så det kjennes godt med litt avslappings :)

Lykke til på hs, spennende å veie da! Her var hun 7570 for tre uker siden så hun ligger vel på rundt 8 kg :P

Her vurderer jeg litt frem og tilbake om jeg skal dra inn til foreldrene mine etterpå eller ikke - mannen skal i den retningen for behandling. Utover det, ingen planer

Heier på 6kg :)

Back
Topp