Skravletråd

Ja men også kanskje litt for mye program i helgen egentlig.. Veldig hyggelig, men føler meg helt utslitt!

Dere gjort på?

Huffda.. Ingen planer i morgen da håper jeg, så du får hentet deg inn litt... Men kjenner til det.. Veldig koselig, men rimelig slips når søndagen kommer!

Jeg har spilt håndballcup i går, så jeg klarer nesten ikke å gå eller å bære lillemor.. :p dårlig form si? Men så kjekt, ble en 3 plass :) og i håp om å tenne håndballgnisten hos storesøster var hun med meg.. Litt stas at det var bare oss to ;) ellers har vi kost oss hjemme , småturer ute på lekeplass osv... I kveld avslutta vi helga med ett realt vaffelmåltid ;)

Matsnobberi og styr...hate it...når man valgfritt går på spesialkost så må det vel være bra med et alternativ på kakebordet...!

Ingen kake som du kunne spise?
Neinei, jeg hadde uansett ikke klaget.
Jeg tilbyr ofte å ta med selv.
Jeg går dessuten ikke valgfritt på spesielkost;)

Her i forhold til dåpen her med snuppa. Det holdt visst ikke med et vegansk tilbud. da kjenner jeg at jeg blir litt irritert. hater utakknemlighet og kravstorhet...snobberi.

Neinei, jeg hadde uansett ikke klaget.
Jeg tilbyr ofte å ta med selv.
Jeg går dessuten ikke valgfritt på spesielkost;)

Her i forhold til dåpen her med snuppa. Det holdt visst ikke med et vegansk tilbud. da kjenner jeg at jeg blir litt irritert. hater utakknemlighet og kravstorhet...snobberi.
Oo du tuller?

Der er jeg enig med deg! De fleste jeg kjenner er egentlig litt som deg - tar med selv hvis det er noe veldig spesielt.

Prøver å legge luringen nå.. Ikke enkelt da han merker når jeg reiser meg fra sengen hver gang :P

Oo du tuller?

Der er jeg enig med deg! De fleste jeg kjenner er egentlig litt som deg - tar med selv hvis det er noe veldig spesielt.

Skulle ønske jeg tullet for sånt irriterer meg grenseløst.

BLÆÆHH...jeg er sint:P

Skulle ønske jeg tullet for sånt irriterer meg grenseløst.

BLÆÆHH...jeg er sint:P
Bah! Det har du rett til!

Har noen sånne i min familie og - gjeng med eldre damer som mener alle bør tilpasse seg etter deres behov... Til å bli sprø av.

Bah! Det har du rett til!

Har noen sånne i min familie og - gjeng med eldre damer som mener alle bør tilpasse seg etter deres behov... Til å bli sprø av.
Kan sitte der uten noe i det hele tatt når de holder på sånn:P

hahah vil være med dere i stua vettu:D
Han får stort sett lov til det, men han er så trøtt, overtrøtt egentlig så bare gråter. Her oppe er han i det minste rolig :)

Sovnet med meg som smokk.. Får se hvem som vinner :P

Back
Topp