Ligger på sofaen og slapper av - slapp :/Sliten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger på sofaen og slapper av - slapp :/Sliten!
Sliten!
Ligger på sofaen og slapper av - slapp :/
Dårlig natt?
Ja men også kanskje litt for mye program i helgen egentlig.. Veldig hyggelig, men føler meg helt utslitt!
Dere gjort på?
Sliten, mest på disse linsene som ikke er helt som de skal.. Kunne nok brukt briller, men hater det :OSyk eller sliten?
Ingen kake som du kunne spise?Matsnobberi og styr...hate it...når man valgfritt går på spesialkost så må det vel være bra med et alternativ på kakebordet...!
Neinei, jeg hadde uansett ikke klaget.Ingen kake som du kunne spise?
Oo du tuller?Neinei, jeg hadde uansett ikke klaget.
Jeg tilbyr ofte å ta med selv.
Jeg går dessuten ikke valgfritt på spesielkost
Her i forhold til dåpen her med snuppa. Det holdt visst ikke med et vegansk tilbud. da kjenner jeg at jeg blir litt irritert. hater utakknemlighet og kravstorhet...snobberi.
Oo du tuller?
Der er jeg enig med deg! De fleste jeg kjenner er egentlig litt som deg - tar med selv hvis det er noe veldig spesielt.
hehe luringen jaPrøver å legge luringen nå.. Ikke enkelt da han merker når jeg reiser meg fra sengen hver gang![]()
Bah! Det har du rett til!Skulle ønske jeg tullet for sånt irriterer meg grenseløst.
BLÆÆHH...jeg er sint![]()
Rakk å komme meg ned denne gangen da. Gikk ikke to minutt, så hørtes en kjent stemme fra babycallenhehe luringen ja![]()
Kan sitte der uten noe i det hele tatt når de holder på sånnBah! Det har du rett til!
Har noen sånne i min familie og - gjeng med eldre damer som mener alle bør tilpasse seg etter deres behov... Til å bli sprø av.
hahah vil være med dere i stua vettuRakk å komme meg ned denne gangen da. Gikk ikke to minutt, så hørtes en kjent stemme fra babycallen![]()
Det er så fristende atte !Kan sitte der uten noe i det hele tatt når de holder på sånn![]()
Han får stort sett lov til det, men han er så trøtt, overtrøtt egentlig så bare gråter. Her oppe er han i det minste rolighahah vil være med dere i stua vettu![]()