Skravletråd Mars!

Å så gøy ! :D

Koset oss :D moro når de utvikler seg :D

Kose deg med familien du :)

Enten sykehuset eller 2 årskontroll i morgen. Eller begge. Tirsdag kanskje møte junigruppen. Fredag svigermor og søndag feire bursdag :D minst mulig for jeg får kynnere av ingenting nå. Derda? :)

Koset oss masse! :)

Virker ikke som det spiller noen rolle her :p nå er min forliggende da. Altså ned mot mormunnen, men med N så hadde det heller ingenting å si. Har sterke barn hihi :) spark er så koselig ❤️
Jaa. Helt over natta begynte hun å stå :)

Å så gøy ! :D

Koset oss :D moro når de utvikler seg :D

Kose deg med familien du :)

Enten sykehuset eller 2 årskontroll i morgen. Eller begge. Tirsdag kanskje møte junigruppen. Fredag svigermor og søndag feire bursdag :D minst mulig for jeg får kynnere av ingenting nå. Derda? :)

Koset oss masse! :)

Virker ikke som det spiller noen rolle her :p nå er min forliggende da. Altså ned mot mormunnen, men med N så hadde det heller ingenting å si. Har sterke barn hihi :) spark er så koselig ❤️
Jaa. Helt over natta begynte hun å stå :)

Så kjedelig da:rolleyes:
Men dress funker det også..

Dress funker for all del fint.

Men jeg ga ham bunad i 35 års gave. Dvs sommeren 2014
Sa at det ikke var noe stress å ha den ferdig med eeeeeeeen gang, men....

Haha ikke alltid like lett å følge med:-).
Jeg også er veldig spent på neste fødsel:-). Siden jeg føder midt på sommeren så er jeg spent på om jeg får rom på barselhotellet denne gangen eller om jeg må på barselavdelingen.
Nei hehe :) fødte på Halloween og da var det fult her :p her er termin 26. Juni så er jo midt på sommeren her og :p

Dress funker for all del fint.

Men jeg ga ham bunad i 35 års gave. Dvs sommeren 2014
Sa at det ikke var noe stress å ha den ferdig med eeeeeeeen gang, men....
Oi, det begynner å bli en stund siden ja:P hadde jo vært stas å brukt den..

Back
Topp