Hva er planen nå da?Da er vi mette og N fikk seg bad før hun la seg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er planen nå da?Da er vi mette og N fikk seg bad før hun la seg![]()
Det gjorde hun. Hadde ikke lyst til å gå inn.Artig dasnuppa koset seg sikkert!
Ha ha jøss det visst jeg ikkeTja...en tur til syden vel!!![]()
Jaaa er detDu er godt i rute skjønner jeg![]()
Æsj så kjedelig daNå har visst bunadsdama fått influensa, så den prøvingen mannen skulle ha sist helg fikk han endelig kontakt med henne om. Det blir på lørdag.
Derved må han trolig gå i dress i dåpen, for da er det bare ei uke igjen og det et veldig kort tid for å få den ferdig
Å så gøy !I dag, endelig, dagen før lille U begynner i barnehagen, knakk hen endelig krabbe/åle koden og har flydd rundt på gulvet i en voldsom fart i hele dag![]()
Nam nam. Kos dere![]()
Koset ossFrøkna er begynt å stå selv på gulvet ved å holde seg i sofaenknakk plutselig koden
![]()
Kose deg med familien duJeg kommer bare innom for å si at jeg fortsatt lever. Nyter de siste dagene hos familien før hjemreise så er derfor litt sjeldnere herhåper alle har hatt en tipp topp helg!
Enten sykehuset eller 2 årskontroll i morgen. Eller begge. Tirsdag kanskje møte junigruppen. Fredag svigermor og søndag feire bursdagHva bringer neste uke da damer ?
Koset oss masse!Kos dere med maten![]()
Virker ikke som det spiller noen rolle herJa hadde den foran sist så kjente ikke så mye:-/. Gøy at den ligger bak nå
Ligge rett ut i sengenHva er planen nå da?
Kjente litt spark hvis han sparket på siden. Nå ligger den nede bakÅ så gøy !![]()
Koset ossmoro når de utvikler seg
![]()
Kose deg med familien du![]()
Enten sykehuset eller 2 årskontroll i morgen. Eller begge. Tirsdag kanskje møte junigruppen. Fredag svigermor og søndag feire bursdagminst mulig for jeg får kynnere av ingenting nå. Derda?
Koset oss masse!
Virker ikke som det spiller noen rolle hernå er min forliggende da. Altså ned mot mormunnen, men med N så hadde det heller ingenting å si. Har sterke barn hihi
spark er så koselig
![]()
Ligger ned mot mormunn og mot høyre siden herKjente litt spark hvis han sparket på siden. Nå ligger den nede bak![]()
det hørte å digg ut ;P
Blir pizza neste uke her Joho;P
Det tror jeg på!! Etter den lange bilturenVeldig !!! Sovnet utrolig fort![]()
Se 71 grader nordLigge rett ut i sengenhåpe på at jeg ikke får noen flere kynnere. Derda?
![]()
Så feil tok dere!Hehe..
Vi er like sta begge to og ble aldri enig om hvem av oss som skulle avslutte forholdet selv om vi begge var enig om at dette kom bare til å vare en 2-3 måneder den gang vi ble sammen![]()
Håper en god natt gjør susenJa jeg er det
Så det i fjor på nettet. Bruker nesten ikke TV merSe 71 grader nord
Det ville vi sikkert ha klart, men har ikke noe ønske om detSå feil tok dere!
Og nå kan dere ikke leve uten hverandre![]()
Hehe, kjenner til denDet gjorde hun. Hadde ikke lyst til å gå inn.![]()
Krysser fingrene for detHåper en god natt gjør susen![]()
Liker best å se på tv jegSå det i fjor på nettet. Bruker nesten ikke TV mer![]()
Bra jeg kunne informere deg om det daHa ha jøss det visst jeg ikke