Skravletråd Mars!

Nå har visst bunadsdama fått influensa, så den prøvingen mannen skulle ha sist helg fikk han endelig kontakt med henne om. Det blir på lørdag.

Derved må han trolig gå i dress i dåpen, for da er det bare ei uke igjen og det et veldig kort tid for å få den ferdig
Æsj så kjedelig da

I dag, endelig, dagen før lille U begynner i barnehagen, knakk hen endelig krabbe/åle koden og har flydd rundt på gulvet i en voldsom fart i hele dag :)
Å så gøy ! :D
Nam nam. Kos dere :)
Frøkna er begynt å stå selv på gulvet ved å holde seg i sofaen :) knakk plutselig koden :)
Koset oss :D moro når de utvikler seg :D
Jeg kommer bare innom for å si at jeg fortsatt lever. Nyter de siste dagene hos familien før hjemreise så er derfor litt sjeldnere her:) håper alle har hatt en tipp topp helg!
Kose deg med familien du :)
Hva bringer neste uke da damer ?
Enten sykehuset eller 2 årskontroll i morgen. Eller begge. Tirsdag kanskje møte junigruppen. Fredag svigermor og søndag feire bursdag :D minst mulig for jeg får kynnere av ingenting nå. Derda? :)
Kos dere med maten:D
Koset oss masse! :)
Ja hadde den foran sist så kjente ikke så mye:-/. Gøy at den ligger bak nå
Virker ikke som det spiller noen rolle her :p nå er min forliggende da. Altså ned mot mormunnen, men med N så hadde det heller ingenting å si. Har sterke barn hihi :) spark er så koselig ❤️

Å så gøy ! :D

Koset oss :D moro når de utvikler seg :D

Kose deg med familien du :)

Enten sykehuset eller 2 årskontroll i morgen. Eller begge. Tirsdag kanskje møte junigruppen. Fredag svigermor og søndag feire bursdag :D minst mulig for jeg får kynnere av ingenting nå. Derda? :)

Koset oss masse! :)

Virker ikke som det spiller noen rolle her :p nå er min forliggende da. Altså ned mot mormunnen, men med N så hadde det heller ingenting å si. Har sterke barn hihi :) spark er så koselig ❤️
Kjente litt spark hvis han sparket på siden. Nå ligger den nede bak:-)

Kjente litt spark hvis han sparket på siden. Nå ligger den nede bak:-)
Ligger ned mot mormunn og mot høyre siden her :) spent på ul nå til uken. Håper og ber. Og tror at det ikke har skjedd noe ❤️ skal ringe å få time i morgen og må kanskje inn om kynnerne kommer i kveld

Back
Topp