YEY så gøy daFrøkna er begynt å stå selv på gulvet ved å holde seg i sofaenknakk plutselig koden
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
YEY så gøy daFrøkna er begynt å stå selv på gulvet ved å holde seg i sofaenknakk plutselig koden
![]()
Ja veldig kjedeligSå kjedelig.
Vært opphold og rundt 0 grader i helgen.![]()
Vi var 3 denne gangen.men det varierer , gangen ganger er vi mange flereEr dere en stor gjeng eller,?![]()
God kveld til deg ogsåGod kveldhar vært så sliten i dag jeg, så ikke fått vært her noe særlig
Kos deg hos familien duJeg kommer bare innom for å si at jeg fortsatt lever. Nyter de siste dagene hos familien før hjemreise så er derfor litt sjeldnere herhåper alle har hatt en tipp topp helg!
Håper det, ja.Det forstår jeg også. Håper hun er bedre i morgen.
hatt en fin dag ?God kveld til deg også![]()
Kos deg masseJeg kommer bare innom for å si at jeg fortsatt lever. Nyter de siste dagene hos familien før hjemreise så er derfor litt sjeldnere herhåper alle har hatt en tipp topp helg!
Kunne vært bedre men bare min egen skyld; )hatt en fin dag ?
Kos deg masse![]()
Du har rett, men plutselig så. Når gikk de andre?Vel, han må reise seg først, så vi får se...
Ja ♡ hadde du morkaken foran forrige gang ?Så gøy. Er så herlig å kjenne sparkene
. Spesielt når jeg ikke kjente så mye med mini
Koselig altsåVi var 3 denne gangen.men det varierer , gangen ganger er vi mange flere
Nei altfor sjelden etter hun ene flyttet, vanskelig å få tid som passer alle.Koselig altså
Samles dere ofte?
Forberede dåpen i hovedsakHva bringer neste uke da damer ?
Når skulle dere ha den igjen?Forberede dåpen i hovedsak
Eldsten noen dager etter han ble 1 år, reiste seg når han var rundt 8 månederDu har rett, men plutselig så. Når gikk de andre?
Kos dere med matenHer skal vi ha taco idag og mannen skal snart lage middag![]()
Ååh, så herligI dag, endelig, dagen før lille U begynner i barnehagen, knakk hen endelig krabbe/åle koden og har flydd rundt på gulvet i en voldsom fart i hele dag![]()
Om to uker.Når skulle dere ha den igjen?