Godt det er flere av ossJeg også!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det er flere av ossJeg også!![]()
Jepp startet senere nå daHar du slitt med mye kynnere? 3 uker lenger enn meg da. Spennende uke foran deg. Håper dere får gode nyheter
![]()
Så slitsomt. Håper virkelig du slipper det samme denne gangJepp startet senere nå dauke 22. Startet i uke 19 med N. Fikk rier uke 24, men hadde bare litt modning etter jeg ble tatt av riedempende og ikke noen flere rier. Gikk med modning og kynnere. Uke 29 startet det igjen å jeg fikk nebbing. Åpning innenfra. Gikk med rier av og på fra da til 37+5 da kom de konstant og laget 2-3 cm åpning. Sykehuset bestemte seg for å stoppe dette 38+3 da jeg ble så sliten. Jeg kunne ikke bli satt i gang pga blodfortynnende. Riene stoppet opp men gikk med de av og på frem til jeg fødte 39+3. Jeg håper jeg slipper unna dette denne gangen
satser på det, men han er over snittet så det er bra
Nå startet disse kynnerene i uke 22, men har ikke hatt de siden da. De kom tilbake igår
The Proposal???Yey filmtid![]()
Nei den har jeg så mange gangerThe Proposal???
Det var en tid med mye tanker og følelser, men var ganske rolig. Ikke opp i det hele selvsagt.. Håper detSå slitsomt. Håper virkelig du slipper det samme denne gang. Krysser fingrene for deg og den lille og håper du slipper flere kynnere
![]()
Bra du ihvertfall blir fulgt opp og tatt alvorligDet var en tid med mye tanker og følelser, men var ganske rolig. Ikke opp i det hele selvsagt.. Håper deter jo litt større sjanse, men livmorhalsen min tåler en del. Jeg gikk nå med kynnere i ett døgn som kom i tak og hadde ett mønster, men ringte ikke inn. Fikk litt kjeft fra føden og skal da inn på sjekk på poliklinikken. Håper det
greit med de vanlig har de og, men når de setter seg i ryggen etterpå det er ikke helt bra. Med N følte jeg når jeg fødte at det bare var kynnere, men fikk komme inn og bli pga at jeg var så sliten. Hadde rett jeg for noe fødsel satt ikke i gang før 04:00. Jeg kom inn på sykehuset 18:30
![]()
Bare så den gikk på TV akkurat nå, så gjettet derfor den.Nei den har jeg så mange ganger
JeppBra du ihvertfall blir fulgt opp og tatt alvorlig. Selv om vi selv ikke alltid bekymret oss så veldig
.
Tok litt tid med fødselen da ja. Hadde styrtfødsel med mini jeg og sjanse for det med denne også. Så siste tiden før termin sover vi hos foreldrene mine siden de skal passe mini slik vi evt slipper å vente på barnevakt. Fødte på natten med mini og ikke så lysten på å vekke han midt på natten for å ta han med og levere han til foreldrene mine ved sykehuset skulle jeg føde på natten denne gang også
Jeg besøkte en annen venninne og hadde playdate med kidsaHva skal du nå ?
Skal si det gikk kjapt hos degJepp
Det var styrtfødsel når det startet fra de 2-3 cm jeg allerede hadde. Herregud fra 4 cm gikk det 10 min så hadde jeg full åpning![]()
Smart løsning![]()
Jeg ser life av we know itBare så den gikk på TV akkurat nå, så gjettet derfor den.
Hvilken ser dere?
Ja og sov mellom rieneSkal si det gikk kjapt hos deg.
Hva ser dere?Yey filmtid![]()
:-O. Vannet hos meg gikk når jeg skulle sette meg i senga på sykehuset.Ja og sov mellom rieneaner faktisk ikke når vannet gikk en gang
![]()
Såpass ja:-O. Vannet hos meg gikk når jeg skulle sette meg i senga på sykehuset.
Haha ikke alltid like lett å følge medSåpass jajordmor bare jammen her har vannet gått. Jeg bare " ååå?" Så gikk ett sted i løpet av de 10 min
![]()
Spent på neste fødsel ja![]()
Mye igjen?
Står rett overHva ser dere?![]()