Rart hvor tidlig de små skal våkneMammaaaaaa. .. mammaaa... mammmmaaaaaaNeeei. Ikke enda. Ikke før kl 07 på en lørdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart hvor tidlig de små skal våkneMammaaaaaa. .. mammaaa... mammmmaaaaaaNeeei. Ikke enda. Ikke før kl 07 på en lørdag!
God morgen og god helg
Er fremdeles trøtt - ikke at han ikke sover, for det gjør han. Men igjen rundt 4.30 så var det behov for å stå opp og underholde litt >< sovnet heldigvis etterpå, så da sov vi videre til 6, så 7,så 8 og nå opp... Ajajaj
Så deiligLige måde
Luksus her i forholdvåknet kun 5...så stod vi opp rett over 8
![]()
Da hadde jeg slengt puta på minSå deiligog så er de stort sett så søte at det går greit. Er mer irriterende når mannen låter som han ikke hører og snur seg andre veien for å sove videre
![]()
Hahaha, hadde ikke vært dumt. Men tror ikke det hadde vekket hamDa hadde jeg slengt puta på min
Btw. gitaren falt i smak.Nå vil han melde seg på gitarkurs og greier. Er ganske flink fra før, selvlært ..men vil visst ta det skrittet videre nå
![]()
Kan bli spennende å se, detGod lørdag damer! Blir det no skravling idag?
Mammaaaaaa. .. mammaaa... mammmmaaaaaaNeeei. Ikke enda. Ikke før kl 07 på en lørdag!
Skulle egentlig på besøk, men det ble det ikkeno av. Så iiiiingen planer. Litt kjedelig egentlig. Nå sover tuppa på meg, prøver å legge henne ned men da våknrr hun etter max 5 min. Og sovner ikke før jeg tar henne opp og bysser. Merker jeg gleder meg til hun kan sove litt for seg selvKan bli spennende å se, det![]()
Noen planer for dagen?
God morgen og god helg![]()
Er fremdeles trøtt - ikke at han ikke sover, for det gjør han. Men igjen rundt 4.30 så var det behov for å stå opp og underholde litt >< sovnet heldigvis etterpå, så da sov vi videre til 6, så 7,så 8 og nå opp... Ajajaj
God lørdag! Gjør på?God lørdag damer! Blir det no skravling idag?
Kjempebra! Skal øve litt på det vi ogI natt sov snuppa 1 time i egen seng! Ikke dårlig det! Vi øver litt![]()
Sitter med sovende baby på meg. Hadde henne litt i senga si i stad, og hun sov der i 15 min, men så ble hun bare liggende å småvåkne og jeg måtte bysse henne i søvn igjen for hver gang. Så etter en time tok jeg henne med meg i sofaen igjenGod lørdag! Gjør på?
Kjempebra! Skal øve litt på det vi ogbegynne litt forsiktig
![]()
Sitter med sovende baby på meg. Hadde henne litt i senga si i stad, og hun sov der i 15 min, men så ble hun bare liggende å småvåkne og jeg måtte bysse henne i søvn igjen for hver gang. Så etter en time tok jeg henne med meg i sofaen igjennå sover hun godt
du da?
hehe, ikke min heller egentligHahaha, hadde ikke vært dumt. Men tror ikke det hadde vekket ham
Så bra! Synes det er så fint med akustisk gitarmen det nermeste jeg kommer er guitar hero
![]()
Litt blir det nok jaGod lørdag damer! Blir det no skravling idag?