Skravletråd

God morgen og god helg :)

Er fremdeles trøtt - ikke at han ikke sover, for det gjør han. Men igjen rundt 4.30 så var det behov for å stå opp og underholde litt >< sovnet heldigvis etterpå, så da sov vi videre til 6, så 7,så 8 og nå opp... Ajajaj

Er fremdeles trøtt - ikke at han ikke sover, for det gjør han. Men igjen rundt 4.30 så var det behov for å stå opp og underholde litt >< sovnet heldigvis etterpå, så da sov vi videre til 6, så 7,så 8 og nå opp... Ajajaj

Lige måde:)

Luksus her i forhold:pvåknet kun 5...så stod vi opp rett over 8:D

Lige måde:)

Luksus her i forhold:pvåknet kun 5...så stod vi opp rett over 8:D
Så deilig :) og så er de stort sett så søte at det går greit. Er mer irriterende når mannen låter som han ikke hører og snur seg andre veien for å sove videre :P

Så deilig :) og så er de stort sett så søte at det går greit. Er mer irriterende når mannen låter som han ikke hører og snur seg andre veien for å sove videre :p
Da hadde jeg slengt puta på min:p

Btw. gitaren falt i smak. :DNå vil han melde seg på gitarkurs og greier. Er ganske flink fra før, selvlært ..men vil visst ta det skrittet videre nå:p

Da hadde jeg slengt puta på min:p

Btw. gitaren falt i smak. :DNå vil han melde seg på gitarkurs og greier. Er ganske flink fra før, selvlært ..men vil visst ta det skrittet videre nå:p
Hahaha, hadde ikke vært dumt. Men tror ikke det hadde vekket ham :P

Så bra! Synes det er så fint med akustisk gitar :) men det nermeste jeg kommer er guitar hero :D

Kan bli spennende å se, det :)

Noen planer for dagen?
Skulle egentlig på besøk, men det ble det ikkeno av. Så iiiiingen planer. Litt kjedelig egentlig. Nå sover tuppa på meg, prøver å legge henne ned men da våknrr hun etter max 5 min. Og sovner ikke før jeg tar henne opp og bysser. Merker jeg gleder meg til hun kan sove litt for seg selv:P

Planer der da?

Hei på deg :)
Hehe det var tidlig! Godt dere fikk sove mer litt senere :)

God lørdag! Gjør på?
Sitter med sovende baby på meg. Hadde henne litt i senga si i stad, og hun sov der i 15 min, men så ble hun bare liggende å småvåkne og jeg måtte bysse henne i søvn igjen for hver gang. Så etter en time tok jeg henne med meg i sofaen igjen :P nå sover hun godt :) du da?

Kjempebra! Skal øve litt på det vi og:) begynne litt forsiktig :)

Ikke sant :D jeg sov ikke noe bedre da for jeg titta på henne mange ganger, men må jo venne meg til det jeg og :)
Nå sover hun på fanget til ene besøket! Tror ikke mine egne øyne, hva skjer :P

Sitter med sovende baby på meg. Hadde henne litt i senga si i stad, og hun sov der i 15 min, men så ble hun bare liggende å småvåkne og jeg måtte bysse henne i søvn igjen for hver gang. Så etter en time tok jeg henne med meg i sofaen igjen :P nå sover hun godt :) du da?

Er ikke så greit med den sovingen :) lillegutt var illsint da jeg la han i sta.. Var nok fordi vi hadde besøk så han ville ikke sove. Heldigvis sovnet han fort likevel og har sovet snart to timer nå :)
mannen, storebror og morfar er på tur siden storebror spiller kamp :)

Snuppa sover på besøket som sagt så har benyttet anledningen til å kutte opp litt til tacoen + laget guacamole (første gang!) men nå hadde jeg ikke flere skåler så jeg satte på oppvaskmaskinen.. Litt lat, gadd ikke vaske de opp :P

Hahaha, hadde ikke vært dumt. Men tror ikke det hadde vekket ham :p

Så bra! Synes det er så fint med akustisk gitar :) men det nermeste jeg kommer er guitar hero :D
hehe, ikke min heller egentlig:P Og hadde det gjort det hadde han blitt klekkelig forbanna:P

Veldig fint:) Husker jeg fallt litt for det når jeg traff han også:rolleyes: Hehe, er samme nivået her...kan tom Dooley liksom;)

Nydelig vær i Bergen i dag, rett og slett herlig:)

Nå har jeg hatt med meg alle 3 barna på shopping. Jeeeex loouiis!!:pMen det gikk. ;)Størstemann er nå flink til å hjelpe med OJ:)

Vi fant pensko til Nic til 199kr , siste paret!! Jeg hoppa av glede der jeg stod nærmest. me love tilbud!!

Back
Topp