Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble brødskiverHåper hun har noe godt![]()
Blåser noe innmari her må :/Deilig da! Bare overskyet her fremover![]()
Samme skjedde herTypisk at hun sovna (på meg) nå da siden vi må gå kl 1 og jeg ikke har gjort meg ferdig![]()
Hehe, så typiskVært ute å trilla i en time. Satt vogna fra meg utafor huset. Og så våkner hun FØR jeg får låst opp døra. Happens every timelurer på når det blir bedre. Føler jeg fortsatt ikke får gjort noe. Nå sover hun på meg og jeg sitter pal i sofaen.
Hihi, er vel middagstidHer var det veldig stille! :O
Min våkner stort sett sekundet vi passerer postkassen >< rart det derVært ute å trilla i en time. Satt vogna fra meg utafor huset. Og så våkner hun FØR jeg får låst opp døra. Happens every timelurer på når det blir bedre. Føler jeg fortsatt ikke får gjort noe. Nå sover hun på meg og jeg sitter pal i sofaen.
Pizza er aldri feilHihi, er vel middagstidjeg venter på sambo som kommer med pizza
han har gjort noen ærend og jeg har vært hos naprapat, så det ble enkel middag
![]()
Vekdig rare greier! Akkurat som om de har en radar for sånt!Min våkner stort sett sekundet vi passerer postkassen >< rart det der
heiheiHer var det veldig stille! :O
Dessverre jaAjajaj! Liten morgenfugl han da :O
Hadde blitt lettere sprø i lengden![]()
Been there, done that. Men antar at svaret ditt er der[...] Dessuten står det at teppet når det er ferdig blir ca 110 cm stort.
Vel, det blir endel større en det altså.... hmm![]()
Ja, det er vel kanskje sånn at hvis den ene ikke sover, så snorker den andre? HeheDessverre ja
Håpe snuppa får bedre sovehjerte![]()
Godt å høre at han er i bedre formFin dag
Har bakt med OJ.
Ellers var han meg meg og kjøpte en gave mens snuppa og pappan koste seg hjemme
Karneval og disko var visst kjempe gøy![]()
Ja, det er vel kanskje sånn at hvis den ene ikke sover, så snorker den andre? Hehe
Godt å høre at han er i bedre formog at han rakk karneval! Hadde vært trist å gå glipp av det!
Hva bakte dere?
Vi har vært på babysvømming, er nå bare to ganger igjen av dette kurset og merker stor forskjell fra hvordan det var i startenkoser seg og slapper av. Begynte å plaske litt for første gang, vanligvis er han for avslappet for det
Blir fremdeles litt satt ut av dykkingen, men gråter ikke lenge. Bare to-tre sekund for å markere at han ikke er helt enig![]()
Ja, men snodig.. at det stod nål 5 og den typen garn, og så ble det sånn likevel. Joda, blir fornøyd. Men det blir nok hakket større enn jeg trengerBeen there, done that. Men antar at svaret ditt er der![]()