Februar 2016❤️

Når er det dere har tenkt å teste? Har blitt fortalt at eggløsningsprøyta og lutinus kan gi falsk positivt... Venter dere til dere er ferdig med lutinus?
Bare eggløsningsprøyta kan gi falsk positiv, ikke Lutinus :) Eggløsningsprøyta sier de at normalt sitter i i ca ti dager.

Va den sterk med en gang? :)

Neinei. Den så sånn ut:

ImageUploadedByBV Forum1456227551.529449.jpg

Så det var jo ingen tvil, men den var svak. Fikk positiv digital på rugedag 6 :)

Neinei. Den så sånn ut:

Vis vedlegget 163109

Så det var jo ingen tvil, men den var svak. Fikk positiv digital på rugedag 6 :)
Ååå tok 1...den ser ut som din :) vente en eller to daga for en ny test... vil itj ta gleden på forhånd men ble skikkelig gla nå :):):)

Ååå tok 1...den ser ut som din :) vente en eller to daga for en ny test... vil itj ta gleden på forhånd men ble skikkelig gla nå :):):)
Oioioi! Får vi se bilde? Det høres jo veldig lovende ut da :D :D

Da tror jeg det blir en test på meg også veeeldig snart :) Satte inn blasto på fredag, har ikke helt troen på det forsøket her, men alltid like spennende å teste uansett :p
Å ganske likte te oss da... krysse fingrene for dæ :)

Ruge dag 6 :)
79e1692ad993dc7fc3e05e4ba28dd2c0

Last edited:
Da fikk jeg beskjed i dag om at det er 6 blastocyster på frys og to fryst dag 2. Så med 8 egg på frys krysser jeg fingrer for at jeg slipper flere stimuleringer for uttak:smiley-angelic001 siden jeg kan regne med ny overstimulering selv med redusert/endret medisin.

Da venter jeg i spenning på april, og håper at påsken ikke kommer i veien for oppstart på medisiner. Venter på ny plan for behandling over helgen

Ingen som hadde klart seg til frys her:/

Hei! :) Er det noen her som holder på med fryseforsøk i styrt syklus? Jeg tar 6 mg progynova per dag, og spesielt på kveldstid blir jeg så kvalm! Helt uvell og svimmel.. Flere som opplever eller har opplevd det?

Det var jo litt kjedelig:/ Men satser på at du ruger på gullegget nå da:-D<3
Ja vi ble jo selvfølgelig skuffet. Men krysser alt for at det er det ene gullegget vi trenger:)

Back
Topp