Nå, nå ro deg ned..GOD KVELD SA JEG !![]()
Har akkurat kommet tilbake jo.
God kveld til deg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå, nå ro deg ned..GOD KVELD SA JEG !![]()
Helt fantastisk!!!! Hvordan går med Knøtte ditt og tennene. Er han mye plaget?Så bragodt å begynne på jobb igjen?
Aha går endel der daJobbdag.![]()
Ja det synes jeg du burde
Savner deg her...![]()
He he ok daHaha. En pessimistisk optimist![]()
Var ikke vanskelig da vi kjøpte den til mini. Men da hadde vi så stort utvalg. Nå trenger vi søskenvogn og dermed mer begrenset utvalgMange som sliter med det
Jeg kjøpte første og beste brukt av ei på jobben![]()
Var ikke fornøyd med det tydeligvisJEG SVARTE JO!!![]()
HalloHei og hopp jenter. Hvordan går det med dere? Hvert mye kjør de siste dagene så har liksom ikke hatt tid til å sette med ned å skravle.
God natt til deg ogsåDa har jeg funnet sengen. Trøtt som bare det og håper mini sover greit i natt. Høres ihvertfall ut som han sover godt
Så detJeg laga henne pandasmekke til frøkna hennes![]()
Pleier han å våkne mye på kvelden??![]()
Sov godt søte duDa har jeg funnet sengen. Trøtt som bare det og håper mini sover greit i natt. Høres ihvertfall ut som han sover godt
Jaaa!!!!! Blir jo underernært!!! Men har hvert så ivrig på jobbenDu må jo skravle med oss
Du er RARAldri sett en eneste episode![]()
Ikke sant. Det blir slitsomt om en liten gutt skal følge rytmen til en hund som må luftes langt vekke. Og om han ikke kommer seg tidlig nok ut for å lufte hunden heller. Dagen går fort etter man bikker 12Ja blir det. Så får se hvordan det går. Men merker situasjonen nå er håpløs og vi har våre diskusjoner. Er blitt ett ganske betent tema da jeg har blitt så lei av at vi som familie og spesielt mini må utsette og vente med våre planer fordi han bruker så lang tid på å lufte hund. Prøver å si dagen i forveien at vi kanskje kan komme oss tidlig ut neste dag på ærend om han kan komme seg opp og lufte hund tidlig men sjelden han kommer seg ut dørene før i 9 tiden og tilbake igjen i 11 tiden. Da sover ofte mini og skal ha mat etterpå så da går klokka fort før vi får gjort noe
Merka selv at mobilen slår av og tl ut på skritt som faktisk ikke er skrittbøye meg osv. Stoler hakket mer på fitbiten
men alle har vel sine svakheter. Kan ikke hakke kjøttdeig i panna med den på. Hakkebevegelsen min gir skritt. Så tar den av under matlaging
![]()
Flink du er daBle 300 til i henting av klesvask og såntstraks ned på ny henting. Men sofa imellom slagene
![]()
Gøy på jobb?Jaaa!!!!! Blir jo underernært!!! Men har hvert så ivrig på jobben![]()
Trenger ikke være mange for å kose segJamen ble visst bare meg mi jente, pluss naboen og hennes jente på treffet. Alle trodde det var vinterferie
så de kom ikke. Men vi ble hengende der i 2 timer. Trilla ned med henne 10 og var ikke hjemme før 15
![]()
Jaaa!!! Koser meg..begynte jobben i går med å gjøre om på veggene.. HheheheheHalloalt bra her!
Moro på jobb??![]()