Skravletråd februar!

Ja blir det. Så får se hvordan det går. Men merker situasjonen nå er håpløs og vi har våre diskusjoner. Er blitt ett ganske betent tema da jeg har blitt så lei av at vi som familie og spesielt mini må utsette og vente med våre planer fordi han bruker så lang tid på å lufte hund. Prøver å si dagen i forveien at vi kanskje kan komme oss tidlig ut neste dag på ærend om han kan komme seg opp og lufte hund tidlig men sjelden han kommer seg ut dørene før i 9 tiden og tilbake igjen i 11 tiden. Da sover ofte mini og skal ha mat etterpå så da går klokka fort før vi får gjort noe
Ikke sant. Det blir slitsomt om en liten gutt skal følge rytmen til en hund som må luftes langt vekke. Og om han ikke kommer seg tidlig nok ut for å lufte hunden heller. Dagen går fort etter man bikker 12

Merka selv at mobilen slår av og tl ut på skritt som faktisk ikke er skritt :p bøye meg osv. Stoler hakket mer på fitbiten :p men alle har vel sine svakheter. Kan ikke hakke kjøttdeig i panna med den på. Hakkebevegelsen min gir skritt. Så tar den av under matlaging :p

Haha,ja det er sant :p
Det har jeg ikke tenkt på. :o

ett stykk våken frøken fordi bhg lot henne sove 2 timer idag... skal si fra i morgen at det er ikke det vi ble enig om :)
hun er trøtt så henne ligger bare å skravler. og ett stykk trøtt mamma som sovnet fra henne haha :p

skal dra avgårde i 12 tiden i morgen. så må sove ganske raskt i morgen for å få tid til husarbeid før jeg drar avgårde :p

hva har dere gjort idag da? :) orker ikke lese bakover nå er alt for trøtt :o

Ja :) men ble visst bare meg mi jente, pluss naboen og hennes jente på treffet. Alle trodde det var vinterferie :p så de kom ikke. Men vi ble hengende der i 2 timer. Trilla ned med henne 10 og var ikke hjemme før 15 :p
Trenger ikke være mange for å kose seg:D

Back
Topp