Skravletråd februar!

Hjelpes... Jeg går 10.000 på en bra dag liksom. Og da må jeg ut og gå myyyye..føles ihvertfall sånn :p
Men lurer på om den ikke teller aløe skritt når jeg går med vogna. For har skritt-teller på mobilen og, og den ligger i lomma og har alltid en god del mere registrert :o
Samme :p litt lettere her vi bor nå. 3 etasjer med vaskerom nederst. Er mye opp og ned. Finner på nye hver dag nesten, så ligger på 9-10.000.

Min teller skritt når jeg triller med vogna iallefall. Fitbit charge hr.

Det kommer nok ;)
Han ligger bare 30cm ifra meg likevel da, men i sin seng.. Så jeg våkner jo hver gang han lager en lyd :p
Ser på fitbiten at jeg sover ganske så urolig :p
Hennes seng er klistra inn til vår. Men over i vår må hun visst uansett

Om min viser 4 timer totalt ei natt har vi hatt ei bra ei. Sover visst meget urolig.

Samme :p litt lettere her vi bor nå. 3 etasjer med vaskerom nederst. Er mye opp og ned. Finner på nye hver dag nesten, så ligger på 9-10.000.

Min teller skritt når jeg triller med vogna iallefall. Fitbit charge hr.

Er samme som jeg har det da :)
Ja, den teller jo, men mobilen teller alltid mer :)
Så nå styrer jeg vogna med ei hånd :p haha

Hennes seng er klistra inn til vår. Men over i vår må hun visst uansett

Om min viser 4 timer totalt ei natt har vi hatt ei bra ei. Sover visst meget urolig.

Ojsann, ja da har du mindre søvn enn meg :/
Her kommer jeg somregel i mål på 5-7 timer totalt. Men det er om jeg legger meg tidlig :p

Hei og hopp jenter. Hvordan går det med dere? Hvert mye kjør de siste dagene så har liksom ikke hatt tid til å sette med ned å skravle.

Er samme som jeg har det da :)
Ja, den teller jo, men mobilen teller alltid mer :)
Så nå styrer jeg vogna med ei hånd :p haha
Merka selv at mobilen slår av og tl ut på skritt som faktisk ikke er skritt :p bøye meg osv. Stoler hakket mer på fitbiten :p men alle har vel sine svakheter. Kan ikke hakke kjøttdeig i panna med den på. Hakkebevegelsen min gir skritt. Så tar den av under matlaging :p

Hei og hopp jenter. Hvordan går det med dere? Hvert mye kjør de siste dagene så har liksom ikke hatt tid til å sette med ned å skravle.
Heihei. Her går det bra. 4 tanna på vei frem. Så tøffe kvelder. Enn der? Alt bra med deg og knøtte?:)

Back
Topp