Jeg laga henne pandasmekke til frøkna hennesOooh, hva da??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg laga henne pandasmekke til frøkna hennesOooh, hva da??![]()
Så søt!
Vel fortjent vil jeg si20.377 skritt nåog nå er jeg planta i sofaen
![]()
Sov godt ♡Da har jeg funnet sengen. Trøtt som bare det og håper mini sover greit i natt. Høres ihvertfall ut som han sover godt
Her er alt fint om dagenHeihei. Her går det bra. 4 tanna på vei frem. Så tøffe kvelder. Enn der? Alt bra med deg og knøtte?![]()
Pleier han å våkne mye på kvelden??Oooh, mini har sovet 1,5t i strekk nå! Ny rekord...
Ble 300 til i henting av klesvask og såntVel fortjent vil jeg si![]()
Så koselig daJaog fikk leke masse med ei nydelig frøken på babytreffet
![]()
Haha, aktiv frøkenJeg og. Er så slitsomt med henne for tiden.. naboen ble litt paff over hvor aktiv hun egentlig var kontra hennesmi var jo overalt og hadde ikke tid til å ligge stille. Skulle gå på bleia, men Linnea bare stakk av hele tiden
haha
Så braHer er alt fint om dagen![]()
Jeg er tilbake på jobb og samboeren er hjemme med Knøtte.
Å det går jo over all forventning![]()
Mange som sliter med detEr det. Klarer ikke bestemme meg heller. Spesielt for vogn
Ser på sumo jegHar den på opptak. Straks natta her![]()
JaSå koselig da![]()
Dagen har vært helt toppså bra![]()
våkna etter time daså stått der i 40 Min nå
![]()
kjempe fin![]()
hvordan går det ?så deilig da !
hehejeg vil bestille smekke eller noe med ugle på
Hatt en fin dag ?![]()
Helt enig i detSofa er topp!![]()
Ja det synes jeg du burdeJaaa, jeg har blitt slurven her inne
Fysjom... Må prøve å skravle litt mer når F sover. Han begynner å bli travel
Så bra da![]()
Du må jo skravle med ossHei og hopp jenter. Hvordan går det med dere? Hvert mye kjør de siste dagene så har liksom ikke hatt tid til å sette med ned å skravle.
Ja blir det. Så får se hvordan det går. Men merker situasjonen nå er håpløs og vi har våre diskusjoner. Er blitt ett ganske betent tema da jeg har blitt så lei av at vi som familie og spesielt mini må utsette og vente med våre planer fordi han bruker så lang tid på å lufte hund. Prøver å si dagen i forveien at vi kanskje kan komme oss tidlig ut neste dag på ærend om han kan komme seg opp og lufte hund tidlig men sjelden han kommer seg ut dørene før i 9 tiden og tilbake igjen i 11 tiden. Da sover ofte mini og skal ha mat etterpå så da går klokka fort før vi får gjort noeAh. Ja.. da blir man naturlig nok knytta til hunden
Aldri sett en eneste episodeOh snart ny episode med greys