Skravletråd februar!

Da har jeg funnet sengen. Trøtt som bare det og håper mini sover greit i natt. Høres ihvertfall ut som han sover godt

Heihei. Her går det bra. 4 tanna på vei frem. Så tøffe kvelder. Enn der? Alt bra med deg og knøtte?:)
Her er alt fint om dagen :)
Jeg er tilbake på jobb og samboeren er hjemme med Knøtte.
Å det går jo over all forventning :P

Jeg og. Er så slitsomt med henne for tiden.. naboen ble litt paff over hvor aktiv hun egentlig var kontra hennes :p mi var jo overalt og hadde ikke tid til å ligge stille. Skulle gå på bleia, men Linnea bare stakk av hele tiden :p haha
Haha, aktiv frøken:P

Så koselig da:D
Ja :) men ble visst bare meg mi jente, pluss naboen og hennes jente på treffet. Alle trodde det var vinterferie :p så de kom ikke. Men vi ble hengende der i 2 timer. Trilla ned med henne 10 og var ikke hjemme før 15 :p

Ah. Ja.. da blir man naturlig nok knytta til hunden
Ja blir det. Så får se hvordan det går. Men merker situasjonen nå er håpløs og vi har våre diskusjoner. Er blitt ett ganske betent tema da jeg har blitt så lei av at vi som familie og spesielt mini må utsette og vente med våre planer fordi han bruker så lang tid på å lufte hund. Prøver å si dagen i forveien at vi kanskje kan komme oss tidlig ut neste dag på ærend om han kan komme seg opp og lufte hund tidlig men sjelden han kommer seg ut dørene før i 9 tiden og tilbake igjen i 11 tiden. Da sover ofte mini og skal ha mat etterpå så da går klokka fort før vi får gjort noe

Back
Topp