Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjerne legge ut det du harTenker du på et ferdig teppe eller så langt jeg har kommet?er i byen, men kan se når jeg kommer hjem.
Har ikke prøvd på en stund, fordi jeg regner med det blir kriseSeriøst. Kan ALDRI TA MED babyen til byen for å kjøpe noe. I 100% av tilfellene sover hun 15 min og er våken de resterende 120 minselvom hun ikke har sovet på 2-3 t og det er tid for lur. Har prøvd alt. Det går bare ikke. Som idag, har masse jeg må få kjøpt idag og hun nekter å sove.
Flere som har babyer som ikke tåler å dra noe sted?![]()
Litt sen med å se jegOh gøyDen har vi sett
![]()
mhm den er detLitt sen med å se jegtrodde ikke det var en serie for meg, men den er jo kjempemorsom
![]()
Blir nok fint! Holder på merd votter selv, matchende til sokkene i gul og oransje...med mønstertakktenker å lage genser i samme farge
![]()
Ha, etterhvertEr hun sur da? Hun her gidder heller ikke shopping.. vræler som en stukken gris![]()
Skal se på det når jeg er hjemme igjenGjerne legge ut det du harmen du kan vente til du er ferdig hvis du vil da
![]()
Hehe kult, det blir bra vettu!Blir nok fint! Holder på merd votter selv, matchende til sokkene i gul og oransje...med mønsterFerdig med en.
![]()
Jeg er nesten litt kryHehe kult, det blir bra vettu!![]()
Hehehe - tror våre er ganske like der. Var veldig lite populært å dykke i dag :OKoselig på svømming i dag ,hihi.
Snuppa liker definitivt best bare å ligge å nyte på ryggen ...da smiler hun stort!
Når det blir for mye bevegelser og dykk snur humøret brått
Ble også noe klær på name it![]()
Jeg er nesten litt kry
Hatt en fin dag?![]()
Her er det veldig opp og ned. Noen ganger kan han sove seg igjennom alt, andre så er det umulig å ha ham i vognen. Men greit så lenge jeg bærer rundt på ham - så begynt å ta med bæreselen når vi skal utSeriøst. Kan ALDRI TA MED babyen til byen for å kjøpe noe. I 100% av tilfellene sover hun 15 min og er våken de resterende 120 minselvom hun ikke har sovet på 2-3 t og det er tid for lur. Har prøvd alt. Det går bare ikke. Som idag, har masse jeg må få kjøpt idag og hun nekter å sove.
Flere som har babyer som ikke tåler å dra noe sted?![]()
Hei på deg! Uffda, de er noen raringerMen ikke bra hvis det er noe som plager de selvsagt
Hvordan er det med han i dag? Har dere ellers noen planer?
Koselig på svømming i dag ,hihi.
Snuppa liker definitivt best bare å ligge å nyte på ryggen ...da smiler hun stort!
Når det blir for mye bevegelser og dykk snur humøret brått
Ble også noe klær på name it![]()
Her er det veldig opp og ned. Noen ganger kan han sove seg igjennom alt, andre så er det umulig å ha ham i vognen. Men greit så lenge jeg bærer rundt på ham - så begynt å ta med bæreselen når vi skal ut![]()
Ja, er nok lettere når man triller ditVi og tar med bæresele. Men de gangene han sover seg gjennom shopping, er om jeg triller til senteret![]()