Skravletråd

Seriøst. Kan ALDRI TA MED babyen til byen for å kjøpe noe. I 100% av tilfellene sover hun 15 min og er våken de resterende 120 min :p selvom hun ikke har sovet på 2-3 t og det er tid for lur. Har prøvd alt. Det går bare ikke. Som idag, har masse jeg må få kjøpt idag og hun nekter å sove.

Flere som har babyer som ikke tåler å dra noe sted? :(
Har ikke prøvd på en stund, fordi jeg regner med det blir krise :P

Koselig på svømming i dag ,hihi.
Snuppa liker definitivt best bare å ligge å nyte på ryggen ...da smiler hun stort!
Når det blir for mye bevegelser og dykk snur humøret brått:p

Ble også noe klær på name it:)

Snuppa liker definitivt best bare å ligge å nyte på ryggen ...da smiler hun stort!

Hehehe - tror våre er ganske like der. Var veldig lite populært å dykke i dag :O

Seriøst. Kan ALDRI TA MED babyen til byen for å kjøpe noe. I 100% av tilfellene sover hun 15 min og er våken de resterende 120 min :p selvom hun ikke har sovet på 2-3 t og det er tid for lur. Har prøvd alt. Det går bare ikke. Som idag, har masse jeg må få kjøpt idag og hun nekter å sove.

Flere som har babyer som ikke tåler å dra noe sted? :(
Her er det veldig opp og ned. Noen ganger kan han sove seg igjennom alt, andre så er det umulig å ha ham i vognen. Men greit så lenge jeg bærer rundt på ham - så begynt å ta med bæreselen når vi skal ut :)

Samme med min :D helst bare kose seg og flyte. Han hylte første gang det var dykk!

Her er det veldig opp og ned. Noen ganger kan han sove seg igjennom alt, andre så er det umulig å ha ham i vognen. Men greit så lenge jeg bærer rundt på ham - så begynt å ta med bæreselen når vi skal ut :)

Vi og tar med bæresele. Men de gangene han sover seg gjennom shopping, er om jeg triller til senteret :P

Vi og tar med bæresele. Men de gangene han sover seg gjennom shopping, er om jeg triller til senteret :P
Ja, er nok lettere når man triller dit :)
Vi må kjøre og da våkner han stort sett når han flyttes ut av bilen :P

Men når vi skulle til svigermor sov han på toget til Gardermoen, på flyplassen og nesten hele flyturen på 50min :P var semivåken ved bleiebytt bare :D

Back
Topp