Skravletråd

Hei og hopp :)

Da har vi hatt 3mndskontroll og vaksiner - gikk overraskende greit, veid til 7100 og 63lang :)

Var greit vær, så vi gikk hjem fra helsestasjonen - det var 45min med god søvn for go'bolla :)

Hittil har det ikke vært noen reaksjoner og kan ikke akkurat si han er mer sliten/sover mer enn ellers. Fikk inn noen timer i bæreselen, men nå er han lys våken og prater masse. Lille raringen min :)

Så flott det gikk fint. Her skal vi på tors:)

Hei dere :) apropo kokko i hodet som Fride nevnte over - gutten min har vært ekstra klengete idag, type - først nå er han ikke i armene mine. Den ene gangen hadde han verdens tristeste grimase og tårene rant uten at det kom noe lyd ut av han, og jeg måtte le for han var jo så himla søt... Men stakkars.. Tror noe plager han.. Han har ikke spist ordentlig, men det har han ikke gjort siden han ble syk. Sikkert gommen i tillegg :/

Nå er det iallefall greys anatomy :D

Håper dere alle supre mødre har en fin kveld! :)

Så flott det gikk fint. Her skal vi på tors:)
Blir spennende det :)

Og torsdag er nok lurere enn mandag med babysvømming dagen etter. Ser heldigvis ikke ut som om han reagerer. Fremdeles blid som en sol og pratsom til de grader :P

Hei dere :) apropo kokko i hodet som Fride nevnte over - gutten min har vært ekstra klengete idag, type - først nå er han ikke i armene mine. Den ene gangen hadde han verdens tristeste grimase og tårene rant uten at det kom noe lyd ut av han, og jeg måtte le for han var jo så himla søt... Men stakkars.. Tror noe plager han.. Han har ikke spist ordentlig, men det har han ikke gjort siden han ble syk. Sikkert gommen i tillegg :/

Kan signere på klengete, men det er vel del av utviklingstrinn 4?

(og så er det bare mamma som gjelder)

Argh. Mangler 1/3 garnnøste maks for å gjøre ferdig en farge jeg hekler med. Fargen holdt akkurat ikke. Og så bestilte jeg da, og da bestillingen var gjennomført kom jeg på at jeg kun hadde bestilt resten av fargene! Ikke den jeg hekler med nå! Så måtte bestille en gang til, kun den fargen jeg driver med nå :p kjipt... for fikk første garnpakke i posten idag (hjemkjøring, hang den på postkassa). Og jeg sitter med masse farger jeg ikke får brukt før jeg får den gule i posten :p surrehue.

Argh. Mangler 1/3 garnnøste maks for å gjøre ferdig en farge jeg hekler med. Fargen holdt akkurat ikke. Og så bestilte jeg da, og da bestillingen var gjennomført kom jeg på at jeg kun hadde bestilt resten av fargene! Ikke den jeg hekler med nå! Så måtte bestille en gang til, kun den fargen jeg driver med nå :p kjipt... for fikk første garnpakke i posten idag (hjemkjøring, hang den på postkassa). Og jeg sitter med masse farger jeg ikke får brukt før jeg får den gule i posten :p surrehue.
Arg, så typisk :/

Blir spennende det :)

Og torsdag er nok lurere enn mandag med babysvømming dagen etter. Ser heldigvis ikke ut som om han reagerer. Fremdeles blid som en sol og pratsom til de grader :p

Så flott han ikke reagerer:DSatser på det samme her. O.J. reagerte aldri på noe vaksine i alle fall

Dobbelt opp eller hidden message?
Skrev noe så ombestemte jeg meg...:p
Fant ut det tilhørte skjult i såfall;)

Titter innom en tur:) koser oss masse om dagen. Vesla er strålende fornøyd, smiler og ler , sover hele natten nå og spiser hver 3-4 t på dagen:D

Så deilig da :D Sånt driver vi ikke på med her :P Men koser oss masse likevel :D

Hei og hopp :)

Da har vi hatt 3mndskontroll og vaksiner - gikk overraskende greit, veid til 7100 og 63lang :)

Var greit vær, så vi gikk hjem fra helsestasjonen - det var 45min med god søvn for go'bolla :)

Hittil har det ikke vært noen reaksjoner og kan ikke akkurat si han er mer sliten/sover mer enn ellers. Fikk inn noen timer i bæreselen, men nå er han lys våken og prater masse. Lille raringen min :)

Hei hei :)
Stor og god da :) Ingen reaksjon på vaksinene?

Hei på deg! Uffda, de er noen raringer :D Men ikke bra hvis det er noe som plager de selvsagt :) Hvordan er det med han i dag? Har dere ellers noen planer?

Back
Topp