Hvor kaldt er det ?God formiddag fra hytta på Røros. Litt for kaldt for trilletur desverre:/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kaldt er det ?God formiddag fra hytta på Røros. Litt for kaldt for trilletur desverre:/
Så moro!! Gratulerer!!Tusen takk![]()
Lurer på om det er det mi begynner å plages med (allerede!). Men kan vel bruke lang tid på å bryte utJippi. Endelig kom tanna gjennom som har plaget henne hele uka. Gikk å venta på at nummer 3 skulle komme oppe da hun har to nede.
Men den kom visst nede den tredje også![]()
Haha det har vi gjort mange gangerMå le litt av meg og samboer. Vi har ankommet strømmen storsenter, åpner opp bagasjeluka og synet som treffer oss er ett tomt bagasjerom.
"Ååh herregud vi glemte vogna" sier jeg til mannen
Flaks vi har med bæreselen![]()
Ja. Tok vel over 2 mnd fra mi begynte å plages til de faktisk kom. Nå tok det halvanna uke med intens kamp om alt og smerter hos henne før tuppen er fremme.Lurer på om det er det mi begynner å plages med (allerede!). Men kan vel bruke lang tid på å bryte ut
Haha dette er første gangenHaha det har vi gjort mange ganger![]()
![]()
JaaÅh, hurra! Bra helg for oss begge![]()
Jippiiii. Kos dere fine familien ♡♡Mannen er hjemme,tuppa er i 700![]()
Høres ut som du har litt å gjørePå vei til bhgryddet gangen... Herregud så mye rot... Skal se gjennom klærne til N og ta vare på det beste resten selger/gir jeg bort
har ikke plass til alle klær ... Nå står understellet til lillebror i gangen så skal ta opp bagen i helgen
nydelig vognpynt på vei fra ei dame!
Gjenstår kjedeligste jobben. Brette sammen og legge bort klær... Må og flytte alt fra kommoden på soverommet. Vi skal lage det som rom til N og Theomen er og på jakt etter større sted rundt her vi bor nå
God helg![]()
Uff da. Plages han?Ønsker dere alle en riktig god fredagblir nok fortsatt lite skravling på meg da jeg har en som ikke sover noe serlig for tia stakkars...
He he ja det vil jeg troNei. Faktisk vondt og![]()
Gratulerer ned en gutt tilDa har vi vært på oul og alt sto bra til. Ser ut til at det blir en gutt til![]()
Tror de hun hører dårlig?Bare ny kontrollav hørselen til frøkna.
Ingen konklusjonen denne gang heller. Tilbake om 2 måneder
Fikk du hvilt deg litt?nope... Men nå sover ihvertfall Knøtte... Så da kan jeg slappe av litt på sofaen![]()
Hadde jo fått gjort endel daJa.
Så langt har jeg tatt blodprøvene, byttet ulltrøye, handlet bursdagsgave og engangsgreier til bordet og bake-greier. Hva mannen har gjort her hjemme har jeg ikke oversikt over enda, akkurat kommet hjem og ammer ei sulten jente mens han lager lunsj til meg.
Tar løs på resten når jeg har fått meg noe mat
Kjekt de gjør det.Haha dette er første gangenmen en venninne sa de leier ut sånne triller her
men vi har bæreselen så det er ingen krise
![]()
Hurra for tann på plassJippi. Endelig kom tanna gjennom som har plaget henne hele uka. Gikk å venta på at nummer 3 skulle komme oppe da hun har to nede.
Men den kom visst nede den tredje også![]()
Det har jeg så absolutt gjortKos deg på shopping![]()
Så gøy da med en gutt tilDa har vi vært på oul og alt sto bra til. Ser ut til at det blir en gutt til![]()